Hei - det er lørdag igjen.

ATC-flyradar

Traveler
Medlem

God morgen fra Oslo nord - kaffen er nytraktet, frokost er inntatt her i Nord av Oslo - klar for en flott dag i Oslo sentrum osv.

God helg til deg også.

Jan

Re: Hei - det er lørdag igjen.

God morgen fra Snillfjord! :)

Her skinner sola, med noen få skyer på himmelen, men det er egentlig helt greit. Dagens planer er tur på butikken, middag sammen med moder'n og lillesøster og minst en fotballkamp denne lørdagen, men får ta det som det kommer. 5 IC-fugler har passert i form av 2 russere, 1 araber, 1 asiat og en europeer( SU, EY, SQ og FI ), måtte det fortsette sier jeg. :D

Ha en fortreffelig dag forumister!! :D :D

Hola!
Første nattvakt etter middelhavets gleder er over. Gudskjelov. Den ble lang. Går nok bedre i aften, når en ny 12-timer står for tur. Får håpe på rolige forhold så det kan bookes til litt førjulskos og ikke minst et hotell til F1-helgen i Nice.
Ha en velsmurt lørdag :)

God dag fra Gamle Oslo. Lørdag blir ikke helt som andre lørdager når man er sykmeldt, men det blir nok greit likevel.

Gårsdagen ble det brukt en del timer på Matsreif, der man fikk smake på alt fra Østers til geitost. Det mest givende var dog en nesten times samtale på tomannshånd med Terje Aass, som hadde mye å fortelle om ølproduksjon og en del anna.

Ha en fin-fin lørdag. Det nærmer seg valg, fårikålsesong og andre fine ting.

God lørdags fra Hong Kong

Sitter og nyter varm sjokolade her i kafeen i 100 etasje i ICC. Utsikten er det ikke noe å si på!
Planer for kvelden er shopping, god mat og drikke.

Ha en fin helg :)

God dag. En snartur innom Tønsberg sentrum for og levere noen på stasjonen. Da benytter jeg samtidig sjansen til litt alenetid i fred og ro med en aldri så liten espresso. Middag med venner i kveld. Ha en fin dag

God ettermiddag fra Oslo. Ble litt lengre tid i vannrett stilling etter en litt hard fredda. Var også innom Matstreif men fikk ikke smakt annet enn en økologisk gulrot. Ellers mye å se og lukte på. Ha en flott helg.

Norwegian seafood by Cato Lien, on Flickr

G'ættermidda.... På vei fra Bondelandet, SC til Indre Bondelandet, SC for en begravelse .. Ikke helt favorittaktiviteten etter en lang dag på flyet, men sånn er det ..

God kveld fra Lillestrøm. Ikke i toppform så her sitter jeg i pysjen og Guinnesstøfler og ser TV.

Har gjort noe så ulikt meg å takke nei til en tur på pøbben... hva blir det neste??? At jeg spiser økologiske gulrøtter? ;)

Ha en kulere aften

God kveld fra Lillestrøm. Ikke i toppform så her sitter jeg i pysjen og Guinnesstøfler og ser TV.

Har gjort noe så ulikt meg å takke nei til en tur på pøbben... hva blir det neste??? At jeg spiser økologiske gulrøtter? ;)

Ha en kulere aften

Klimpt har kanskje begynt med økologiske gulrøtter?

Klimpt har kanskje begynt med økologiske gulrøtter?

Deres nye slogan er forøvrig "klimt i øyet"... Må ha blitt unnfanget etter inntak av mye eksotiske gulrøtter og økologisk sopp.

Back