Harryhandelfly til Ullared

Re: Harryhandelfly SVG-Ullared

"Verdens største kjøpesenter" er vel neppe riktig...varehus kanskje.

Ha ha ha... dette fristet noe sinnsykt!!!

Helt klart et konsept som passer til Bongos Tryllereiser .... :D

Bare å få med a`Tove-Laila og a` Randi så blirre vel rai rai på kaffeterrian i Sverje. Tar jeg ikke helt feil ser vi helt sikkert en med Crocks og bolebukse fra Seattle på paxlisten
:D

Nedgangen i oljen gjør tydeligvis at Paris byttes ut med Ullared......

Hahaha dette er en flygning jeg IKKE er fristet til å booke! Det derre Ullared må vere verre enn Ikea kl 14 på lørdag. Det er nesten så jeg kunne betalt for å slippe den turen.

Hahaha dette er en flygning jeg IKKE er fristet til å booke! Det derre Ullared må vere verre enn Ikea kl 14 på lørdag. Det er nesten så jeg kunne betalt for å slippe den turen.

Noen elsker dette. Jeg vet om folk herfra som har kjørt helt til Ullared med bil (2 dager frem og tilbake), utelukkende for å handle der.

Personlig hadde jeg krevd en en høy timelønn for å være med på noe som dette. Det er vel egentlig noe av det det aller verste jeg kan forestille meg å være med på.

Og tror du ikke at på vei til jobb i dag, så gikk jeg jammen meg forbi en type med en stor, gul Ullared-pose.

Dette virker jo faktisk litt gøy, rett og slett da det er galskap satt i system. Litt som Vegas eller og drikke karsk ombord i fly.

Nå har jeg aldri vært i Ullared, men kjører man dette som en hurratur er jeg sikker på man kan ha det gøy

Jeg trodde ikke dette kunne være seriøst, men det er det jammen meg. Herregud... Ikke rart både svenskene og danskene noen ganger ser skjevt på oss nordmenn.

Jeg trodde ikke dette kunne være seriøst, men det er det jammen meg. Herregud... Ikke rart både svenskene og danskene noen ganger ser skjevt på oss nordmenn.

Vel vel, svenskene er vel selv de største brukerne av Ullared, så her hiver vi oss bare på og adopterer deres kultur. [emoji6] skjærtorsdagshandelen derimot..

Back