• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Har noen prøvd F eller C i Air China? (splittet)

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Har noen prøvd F eller C i Air China? (splittet)

Forresten har noen prøvd F eller C i Air China ? Spør siden at jeg ser det som mulig at vi må fly selskapet innenriks i Kina, ev inn/ut av landet...

I tillegg har jeg lyst på Taipei, beste kombi ved Taipei og Beijing... ?

Siden det 100.000 poeng dit, går det med en mellomlanding kun, i BKK med Taipei som første destinasjon uten å betale 110.000 ?

Har KVS nå men har lyst på tips for å redusere tiden på KVSsøk ...:rolleyes:

Re: US Airways med ny 100% Promo (del 2)

Fløy Air China 777 fra Beijing til Stockholm som eneste passasjer i F på denne tiden i fjor.
Led ingen nød; champagne i lange baner, rikelig med god mat, god plass, men ikke helt oppdatert kabin og seter.
Deres ´avod´ (små skjermer) fungerte på den måten at de startet den filmen jeg ville se, når jeg ville se den :)
Grei opplevelse, men ikke akkurat trendsettende F-politisk, heller i andre enden av den skalaen vil jeg tro.

Re: US Airways med ny 100% Promo (del 2)

Hadde så store problemer med dem da jeg reiste med dem siste vinter at jeg aldri ville prøvd dem igjen, uansett klasse. Vi var 2 som flyttet over på biz på slutten av den siste flighten for å komme oss raskt ut. Det var helt tomt der. Naturlig da de som kan betale aldri ville funnet på å reise med det selskapet.

http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=83553

Re: Har noen prøvd F eller C i Air China? (splittet)

Hvis du skal til TPE, prøv å reis via NRT. Derfra kan du få UA F til TPE.

Jeg reiste til TPE via ICN, og derfra fikk jeg TG C. Helt kurrant det også.

Jeg ville unngått CA. Har ikke prøvd dem i First, men det er alltid forsinkelser og tull hver gang jeg reiser med dette selskapet.

Re: Har noen prøvd F eller C i Air China? (splittet)

Har flydd F mellom Beijing og Shanghai en gang med en 330/340.. det var ikke helt topp. men gjør kanskje ikke helt det store utslag på en 2 timers tur. Loungen derimot i BJS var jo full men fin.

Back