Har EuroBonus tatt sommerferie?

LCH

ScanFlyer Crusty
Medlem
Vanligvis kommer poengene mine fra SK og WF inn på kontoen to-tre dager etter flighten. Hadde to poenggivende flighter med WF den 5. julii, og disse var på konto den 8. Den 8. hadde jeg fire poenggivende flighter, men bare to av disse er registrerte. Hadde seks flighter den 9., og av disse er fem registrerte. Deretter hadde jeg en flight den 11. og to den 14. men ingen av disse er registrerte ennå. Jeg vet at SAS sier det kan ta opptil tre uker, men jeg har faktisk aldri opplevd at det har tatt mer enn tre dager tidligere, og nå er det bom stopp etter flightene den 9.

Flere som opplever at det tar lengre tid enn normalt om dagen?

For meg har hele Eurobonus tatt ferie! Kommer ikke videre etter jeg har skrevet brukernavn og PW... Oss meg tar det 2-4 dager før de er på konto ;-) sist var 1juli.

Jeg mangler også poeng for enkelte poenggivende flights med WF 8. juli, 9. juli og 10. juli.

Jeg aner ikke hvordan logikken bak godskrivingen fungerer, men det som jeg synes er rart er at jeg har fått poeng for 1 av 2 flights på samme billett i enkelte tilfeller.

Ståle;870210 said:
Er TRF-SVG en anbudsrute hos WF? Har ikke fått poeng inn på en flight her den 6 juli.

Fløy TRF-SVG 9. juli og fikk poengene et par dager senere.

Fikk ikke bestilt bonusbillett online hverken i går eller forgårs, og hadde og store problemer med å komme gjennom på telefonen.

Jeg har fått inn poeng for en SK-flight jeg tok 14. juli, så her fungerer det åpenbart. Venter på noen poeng fra Hertz også, men det tar erfaringsmessig laaaaaang tid.

Jeg har også fått for en av flightene 14., men resten lar vente på seg.

Venter enda på poeng for reise med MS i mai. Fikk halvparten veldig fort. Den lengste reisen mangler enda, selv etter påminnelse til sas in-service senter for ca 6 uker siden. Fløy med ET for tre uker siden. Mangler enda. De har vært veldig rask tidligere. Fløy med SQ for to uker siden. De brukte to dager, så var de poengene godskrevet. De som er mest stabil og som kommer til nærmest samme tid hver mnd er ekstrapoengene fra Amex men der er det vel andre ting som spiller inn.

Så lenge man slipper retroclaim så spiller det vel ingen rolle om poengene kommer etter to dager eller to uker?

Det har skjedd endringer fra tidligere. Frem til man begynte å få poeng innenriks pleide det å komme natta etter eller to netter etter reisen. Siden ca mars har det vanligvis tatt 4-10 dager.

Det har vært bugs i Altea i forbindelse med overføring av fqtv-data til EB og det kan være at man har forsøkt med noen fiks i disse dager.

Back