J jumbo ScanFlyer Blue 18 Jul 2012 #1 Har en drøss med bilder så jeg tester litt forskjellig. her er en An-25 på besøk DSC_0399 by jumbo2016, on Flickr
Har en drøss med bilder så jeg tester litt forskjellig. her er en An-25 på besøk DSC_0399 by jumbo2016, on Flickr
I inger ScanFlyer Gold 18 Jul 2012 #2 Re: Har en drøss med bilder så jeg tester litt forskjellig. her er en An-25 på besøk Tøft bilde Inger
Re: Har en drøss med bilder så jeg tester litt forskjellig. her er en An-25 på besøk Tøft bilde Inger
J jumbo ScanFlyer Blue 18 Jul 2012 #3 Re: Har en drøss med bilder så jeg tester litt forskjellig. her er en An-25 på besøk Takker Vi tok bilde av hverandre. Sitter en fotograf i kuppelen der oxo som tok masse bilder
Re: Har en drøss med bilder så jeg tester litt forskjellig. her er en An-25 på besøk Takker Vi tok bilde av hverandre. Sitter en fotograf i kuppelen der oxo som tok masse bilder
putzmeister ScanFlyer Dusty 18 Jul 2012 #4 Re: Har en drøss med bilder så jeg tester litt forskjellig. her er en An-25 på besøk Har virkelig sansen for disse maskinene, pent bilde
Re: Har en drøss med bilder så jeg tester litt forskjellig. her er en An-25 på besøk Har virkelig sansen for disse maskinene, pent bilde
J jumbo ScanFlyer Blue 18 Jul 2012 #5 Re: Har en drøss med bilder så jeg tester litt forskjellig. her er en An-25 på besøk putzmeister said: Har virkelig sansen for disse maskinene, pent bilde Click to expand... Takker . Ja er snasen maskin detta. Så at video kamera som var i maskina fulgte mine bevegelser når jeg tok bilder.
Re: Har en drøss med bilder så jeg tester litt forskjellig. her er en An-25 på besøk putzmeister said: Har virkelig sansen for disse maskinene, pent bilde Click to expand... Takker . Ja er snasen maskin detta. Så at video kamera som var i maskina fulgte mine bevegelser når jeg tok bilder.