Happy onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Lysebu. Snart kaffe og frokost her på toppen av byen. Litt kontorering her før det blir flere møter i sentrum og på Fornebu. Hjem kjære hjem i ettermiddag.

Morn fra Kristiansund. Her dro nettopp SK2302 av gårde og ble med det dagens første fra flyplassen. Ha en fin fin dag!

Go mårnings fra Bangkok :)
Solen skinner, temperaturen er flott og fuktigheten er også bra nå :cool:
Her er en ute på by vandring og har tatt en pause på Café Amazon for en ice mocha i det nye kjøpesenteret One Bangkok. Blir å spasere hjem etterpå for pool tjeneste.
Ha en glitrende flott onsdag :-)

God morgen fra kontoret. Alle muskelgrupper fikk skikkelig juling i treningsstudioet i dag og Miami-skroget nærmer seg. Trener om kapp med fruen, men hun leder som vanlig.

Skoleavslutning for #2 i dag og det er alltid morsomt med artige foreldre.

Mornings fra kontoret. Jobber meg neppe i hjel i dag heller. Får vel få inn en løpetur, før det blir fotballkamp for eldstemann. Men siden vi møter et lag hvor en kamerat har barn, så blir det plutselig litt prestisje i det :p Ha en fin dag

Morn fra Tønsberg. Vært lekestund i barnehagen med minstemann så nå er det bare å holde ut for oss begge til sovetid om halvtimes tid. Forhåpentligvis et par timer fri på han far da

God morgen fra Gaustad. Bortekontorering i dag, men ikke så alt for lenge før det blir en liten 9 hulls på Losby. 3 arbeidsdager igjen til ferie...

Ha en best onsdag

God onsdag fra Oslo. Her har man ikke gjort noen verdens ting i dag og jeg trengte det der etter intens jobbing med festival i 9 dager. Blir en fridag til også er det jobb fredag og hele helga på vanlige jobben min, men det er heldigvis bare 7.5 og 8 timersvakter og ikke noe sånn 13-14 timersjobbing (selv om det hender jo at de spør om å gå doble vakter men ikke noe jeg foretrekker sånn egentlig)

Jeg må bare være forberedt mentalt at Majorstuen stasjon stenger snart. Sporveien har ikke gjort reisene mine til jobb til noen enkle affærer i det siste (jeg må fra før bytte tbane pga linja østfra sier stopp på Stortinget), men Majorstuen stasjon stengt er det verste. Til Ullevål kan jeg ta 20 bussen fra Tøyen så den er ikke så kritisk. Men Radium blir fort en langdryg affære langs Ring 3 fra Brynseng, evt trikken til Ullern.

Last edited:
God og litt støl onsdag fra Santiago etter en militærinspirert intervalløkt. Blå himmel og hvite Andesfjell i bakgrunnen. Meldt 15 grader i ettermiddag så dette vinterværet kan man like. Og bare en måned til det bærer nordover med AF. Internasjonal uke her med event hos Portugal i går og Filippinene i dag. Ha en bra dag.

Back