• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

"Hærverk" på Southwest fly

kekker

Onkel reisende kekker
"Hærverk" på Southwest fly

Nå syns jeg muligens det er å overdrive å kalle dette hærverk, men du kødder ikke med flysikkerheten.

Dinside.no skriver at
Siden februar har det amerikanske flyselskapet Southwest Airlines funnet flere tagge-lignende tegn på flere av flyene sine.

De få bildene som ligger på artikkelen hos Daily Mail ligner ikke akkurat på hærverk, heller noe ansatte driver med internt..
Filmsnutten nederst i artikkelen sier jo også at Soutwest mener det er det som foregår..

Det var dagens kuriositet..

Re: "Hærverk" på Southwest fly

Jeg ville tippet at det kun var en kjemisk reaksjon når skroget ble varmt .. noe i aliminiumslegeringen, kanskje? Virker søkt hele greia ....

Dette er da ikke noe nytt, her fra venstre motor på LN-KKR i August i år ;)
Ser ut som om det er noen arabiske tegn der også :p

Attachments

• ln-kkr-graffiti-1.jpg
    ln-kkr-graffiti-1.jpg
    49.1 KB · Views: 240

Dette er da ikke noe nytt, her fra venstre motor på LN-KKR i August i år ;)
Ser ut som om det er noen arabiske tegn der også :p

Hvor er liker knappen når man trenger den!

Grafitti dukker opp innimellom, og det var et par stuere i SEA som fikk seg en strekk da jeg SMS'et Swissport-sjefen dette bildet jeg tok på en militærbase ... Kjerra hadde akkurat vært på SEA så det var ikke så vanskelig å finne synderne ...

Attachments

• 560grafitti1.jpg
    560grafitti1.jpg
    23.5 KB · Views: 182

Var det ikke en SAS maskin som fikk litt øl-reklame "tagget" på seg for ikke lenge siden?

Back