Gute Morgen!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da vsr det blitt moerkt ... minstemann har akkurat sluknet, og kjerringa likesaa .. saa her sitter man med laptop'en og litt god musikk og nipper til en skotsk en.

Kun en arbeidsdag denne uken - mandag - og den skal jeg proeve aa gjoere kort. Tilbake til SEA i morgen kveld for 22.10 avgang med Alaska til Orlando. Fire dager med avkobling i Florida skal bli deilig .. hvis ungene oppfoerer seg iallefall ...

Ingen tornadoer i sikte, vaeret ser lovende ut, og kjerra ned er halvfull, saa ingen problemer med plass heller.

Replying to Topic 'Gute Morgen!'

En stund til vi slakter vaare ...

Men her er det Columbus Day! En av vaare geniale helligdager hvor bare banker og postmenn har fri. Skjoenner ikke helt logikken, men saa er ikke jeg amerikaner heller.

Originally posted by LN-MOW
En stund til vi slakter vaare ...

Men her er det Columbus Day! En av vaare geniale helligdager hvor bare banker og postmenn har fri. Skjoenner ikke helt logikken, men saa er ikke jeg amerikaner heller.
Nei, ikke jeg heller, men jeg nyter godt av alle Columbus Day-salgene på Sears osv :p

Originally posted by Cedlind

tilegg til at man var fyllesyk og jævlig (det var vel kanskje min egen feil :p )

Overhodet ikke, saksøk polet eller naboen eller hvem det nå var som solgte deg drikkevarene, du kunne da umulig ane at man ble full av greiene? :p Man burde definitivt ha advarsler på etikettene...:D

siste dag med jentene - i morgen er det tilbake til slips og kontor. Slutt på lange morgener, og gulgrønn bærsj (i dag var det en stråle på én meter ut av bakenden til arvingen! Pappa var imponert!!)

Originally posted by CK

..., og gulgrønn bærsj (i dag var det en stråle på én meter ut av bakenden til arvingen! Pappa var imponert!!)

.... ogsaa naa som jeg akkurat skulle til aa aapne lunchen ....

Bare vent til hun blir avvent. Da faar du LUKTEN ogsaa ...... :D

CK! Slips? Det er vel snart bare du og de som bærer uniform i selskapet som har på slips? Min noget konservative arbeidsgiver har for lengst kuttet ut slipsbruken...

Originally posted by BU662

Klocken 4 i natten. Jeg sa en "sleepless" LN-MOW da jeg surfed gjennom Forum,

Jammen da var klokken bare 1900 hos meg! :p
Legger meg ikke SAA tidlig!

God kväll från Monaco.

Slet med fransk byråkrati idag för att får förnyat mitt Carte de Séjour (jb1 vet kanske hur j-vligt det kan vara). Har sedan 1400 suttit med en Marketing Management uppgift som skall lämnas in i slutet på veckan, börjar äntligen se ljuset i tunneln.

Just nu, klockan 21:15 är det 22 grader varmt ute. I'm lovin' it.

Edit: Blev en blandning mellan Svenska och Norska

Back