Gullkort i *A og tur til Argentina for ca 7000kr

nesjon

ScanFlyer Blue
Hei.

Jeg sitter og planlegger vinterens tur til Argentina, og har i den forbindelse kommet over noen billettpriser som jeg gjerne vil dele med dere.

Jeg finner flust av billetter i økonomiklasse OSL-EZE med UA hele det kommende året som er priset til ca 6500-7500, litt avhengig av datoer. Routingen er som regel OSL-EWR-IAH-EZE-IAH-EWR-OSL på UA-metall, men det er også en del routinger med LH/SK-codeshare via europeiske byer og f.eks. ORD/IAD.

Billettene bookes som regel i klasse V, Q, U eller H, alle sammen gir 100% poengopptjening i fordelsprogrammet til Aegean! Det vil si at man vil passere gullkravet på 20 000 poeng (og vel så det) med en t/r OSL-EZE via USA.

Jeg vet at mange av dere synes så mange timer i økonomi er uaktuelt, men for oss som sikler etter gullkort og ikke har stort nok reisebudsjett, så mener jeg at dette må være en gunstig løsning.

Sitter og sikler etter LX tilbud til BKK feks i biz. I P så gir det 200% hos Aegean og *A gull på en tur. Får dem ofte ned til 11-12k. EZE blir veldig langt i eco og via, via en masse flyplasser.... :drunk:

Sitter og sikler etter LX tilbud til BKK feks i biz. I P så gir det 200% hos Aegean og *A gull på en tur.

Sjekket om jeg kunne ha solgt deg min i oktober, med dessverre ikke mulig å forandre navn, dato, eller noe som helst, heller ikke refusjon, på denne P-klasse OSL-BKK til 11.198,-. Får nok bite tennene sammen og dra selv. :colgate:

Sjekket om jeg kunne ha solgt deg min i oktober, med dessverre ikke mulig å forandre navn, dato, eller noe som helst, heller ikke refusjon, på denne P-klasse OSL-BKK til 11.198,-. Får nok bite tennene sammen og dra selv. :colgate:

Hadde ikke is nok i magen til å bestille i juli da de hadde tilbudet sist. Skulle jo på US Airways tur like etterpå.

Back