• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Gudd laurdag!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Sitter her siste kvelden, strømløs men ikke motløs. Blir kort natt før fakirfergen til Anacortes og to timers kjøretur til SeaTac. ImageUploadedByTapatalk1342242626.907608.jpgHorizon Q400 og Delta 737-800 står på kjøreplanen og forhåpendtligvis gir ikke det sedvanlige Atlanta-uværet problemer i morgen kveld..

Tordnet her i over 24 timer. Holder nå...

Kveld er det og i Salt Lake City. Hadde ikke mye forventninger til stedet, bare et stopp mellom Lake Tahoe og Yellowstone. Har hatt en fin dag her, fint sentrum er det og, ikke bare kontorskyskrapere som oppe i Calgary.

Nå gjelder det å få litt søvn før ferden fortsetter opp til Jackson, WY i morgen. Må si jeg liker den nye Home2 Suites kjeden til Hilton, store, moderne og komfortable rom :)

God lørdag!

Mornings fra Beitostølen. Foreløpig litt lavt skydekke, men får håpe det letter litt. Blir å kjøre videre vestover etter frokost. Først over Slettefjell, via Tyin ned til Årdal, videre over Aurlandsfjellet også videre til Stalheim, hvor vi har fått låne en seter oppe i fjellet. Ha en fin dag

God morgen fra Jar. Nattvakt overstått og en iskald morrapilsner nytes i selskap med søk etter gode flighter til Dubai i November. Ingen funn så langt, men det er nok fortsatt noen uker for tidlig.
Ha en fin en :)

God morgen fra London. Merker at gårsdagens siste GT fint kunne vært droppet. Heldigvis lokker det med Springsteen live i Hyde Park om noen få timer.

Ha en fjong dag godtfolk.

MARTIN: elefanten har ikke begynt å drikke champagne. Det er Cola som gjelder.

God morgen fra Horten.

En velfortjent ferie etter nesten en måned ved Luftforsvarets Skolesenter Kjevik og Forsvarets opptak og Seleksjon. Kom igjennom nåløyet, og starter til høsten på Luftforsvarets lederutdanning, og senere deres EASA-utdanning av Flyteknikere. Greit å vite hvor man skal være iallefall de neste tre årene. :)

Ettersom at frøkna har dratt på jentetur til London har jeg leiligheten for meg selv. Det blir veldig rolige dager med solslikking, øl,mat som ikke er feltrasjoner og endel Battlefield 3 og Call Og Duty.

Ha en flott lørdag. :)

God formiddag fra gullkantina MUC. Ble oppgradert til C på LH 321. Så Ole B fikk samme midtsete som elefnaten... 1 B...

Måtte lære ham opp så han fikk smake på / slurp av hvitvin. Skulle ikke gjort det.. Ga blaffen i cola og ville ha mer vin...:drunk:

Heldigvis lokker det med Springsteen live i Hyde Park om noen få timer.

Enjoy! Ser forresten at både Tom Morello og John Fogerty spiller der også. Hadde ikke blitt overrasket om ikke minst en av dem dukket opp på scenen med Bruce. Tom Morello har vel for vane å gjøre det av og til, samt at han spiller på siste skiva til Bruce. Bruce og John har vel også spilt sammen før, og John fikk også litt hjelp av Bruce på et album en gang. Kjenner at jeg skulle vært der... Nuvel. En uke til Valle Hovin.

Ellers god lørdag herfra. Lite planer for dagen, kjenner jeg.

God lördag! Första dagen på ferien och förberedelser inför semesterresan med start onsdag som går ARN-GOT-MMX-CPH-PVG-GOT-OSL-ARN.

Have a good one!

Splitte mine bramseil, delvis skyet i Oslo og hele 17 varmegrader. Dagen må nytes til det fulle. Ha en flott dag.

God morgen fra London. Merker at gårsdagens siste GT fint kunne vært droppet. Heldigvis lokker det med Springsteen live i Hyde Park om noen få timer.

Han skal beskues to dager til ende her i sentrale strok, om to uker eller så. :)

-A

Så var det lørdag kveld.
Mesteparten av dagen har blitt tilbragt i sengen for å sove sykdommen ut av kroppen. Synes ikke det virker helt. Mye hosting som er direkte plagsomt og som gjør det vanskelig å sove! Måtte medisinen virke fortere enn svinnt!

Håper dere alle får en bedre lørdagskveld enn meg!

BF:cool2

God lørdags kveld. Har akkurat inntatt en bedre biffmiddag med ovnsstekte poteter og fløtesaus. Og nå sitter vi og nipper på en 1999 Faustina Grsn Reserva. Mmm. Smaker godt!

Dagen begynte rundt klokken 9 i et hotellrom ved Champs Elysees og fikk checka oss ut fra hotellet. 14 July er vel egentlig den værste dagen og reise fra Paris så det var ikke rett frem å komme oss til Shuttle bussen som skulle ta oss til BVA. 14 juli er Frankrikes Nasjonaldag så det var store parader og MASSE folk i gatene! Vi fikk komt oss til BVA og fikk en positiv opplevelse med ryanair ned til ALC. Den absolutt beste flighten jeg har hatt med Ryanair hvertfall. Nå er det å nyte en kald cola på balkongen i Calpe! go kveld! :)

God kveld ifra Beisfjorden. Snart tid for jobb men pga ras og stengt vei ser det heller vanskelig ut.. Ha en fin en folkens

Enjoy! Ser forresten at både Tom Morello og John Fogerty spiller der også. Hadde ikke blitt overrasket om ikke minst en av dem dukket opp på scenen med Bruce. Tom Morello har vel for vane å gjøre det av og til, samt at han spiller på siste skiva til Bruce. Bruce og John har vel også spilt sammen før, og John fikk også litt hjelp av Bruce på et album en gang. Kjenner at jeg skulle vært der... Nuvel. En uke til Valle Hovin.

Ellers god lørdag herfra. Lite planer for dagen, kjenner jeg.

Ser at jeg gjettet riktig - pluss en gjesteartist til, som dukket opp på slutten:

Axy3PuQCEAAm4pR.jpg

(og over på Greasylake (Springsteen-forum) er de mest irritert over at han spilte "I saw her standing there" istedenfor "10th avenue freeze out")

Da satt man her i 33.000 fot og blomstret, da... Alt på rute og en totimers layover i Portland ga oss tid til en bedre lunch....

Kjenner det skal bli godt å komme hjem nå...

Ser at jeg gjettet riktig - pluss en gjesteartist til, som dukket opp på slutten:

Axy3PuQCEAAm4pR.jpg

(og over på Greasylake (Springsteen-forum) er de mest irritert over at han spilte "I saw her standing there" istedenfor "10th avenue freeze out")

Faen... Det er kjipt å vite hva man går glipp av!

Leser at de faktisk begynte på 10th Ave, men at noen "dro ut kontakten". Det var tydeligvis ikke "Curfew breaking Boss time" i London i kveld. Fnate kan sikkert bekrefte.

Curfew i Oslo er vel 23:00? Siste bussen jeg kan ta går fra Helsfyr ca. 00:45, så han kan godt spille litt over for min del :cool:

Back