• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Gud monday morning.

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Frokost inntatt på terrassen vår i Alcudia, dagen går til strandliv og bading - ha en vakker dag videre.

Jan

God morgen!

Knallvarmt og godvær i Midt-Norge i dag også, må nesten se på kartet for å finne ut hvor man er, helt utrolig for en sommer det har vært her hjemme!

T - 3 til ferie, dagen i dag skal brukes til finpuss av hår, samt en fotoshoot av bilder til bruk eksternt på pressemeldinger, til media etc.. Får vel holde pusten noen sek, så det ikke ser så ille ut.. hahaha. :)

Husk solkrem folkens, og ha alltid smilet på lur. Viktig det! :)

Kim

God morgen fra Tjøme. Ingen tropenatt, men var ikke langt unna. Tilbake til Oslo for et par dager senere. Lite planer på programmet annet enn en løpetur med en kamerat....og dertil velfortjente øl etterpå. Ha en fin dag

God morgen fra Lillestrøm. Siste feridagen som bare sløves ut hjemme. Planene er ikke store, utover å se om jeg kan få kjøpt en sykkelshorts og eventuelt en sykkel.

Så må det kanskje pakkes litt og vaskes litt...

Ha en fjong en

God formiddag - laaaaang frokost ute mens støvsugeren har støvsuget store deler av leiligheten på egenhånd. Lenge leve teknologiens fremskritt!

God dag fra Gamle Oslo. Arbeidsdagen starter vel ved 1530-tiden tenker jeg. Så det blir sløv brunsj og indretjeneste fram til det, og så en tur ut for å handle nødvendigheter i dette været, som f.eks. FARRIS. Det var reklamen. God dag!

God formiddag fra Forus,
Godt vi har bra aircondition anlegg i bygget!
Ute er det mer enn varmt nok.
Det blir garantert tur på sjøen i ettermiddag.
Ha en fortsatt fin sommerdag alle.

Morn fra Cuzco. Inca Trail og Machu Picchu var kanon. Nå settes snuten mot Ecuador hvor jeg visstnok skal få bruk for shortsen

Ferien-derpå-mandag her!
Grumpf!

Sitte inne på jobb i stekende varme er ikke videre morsomt. Deretter hjem og vaske tøy osv. Festlig.

Er det rart at jeg drikker?

G'morgen ... full fart med tre vaskedamer fra Jamaica og Mexico valsende rundt som sort/brune tornadoer. Selv sitter jeg med beina på rekkverket på terassen og drikker kaffe.

Fortsatt vått vær, så ingen gresskipping i dag tror jeg. Plass i garasjen må imidlertid ryddes for levering av ny stekeovn/mikrokombo som etterhvert skal skiftes ut ...

Ingen brannalarm. Bare systemet som har hengt seg opp. I hvert fall ingen som brydde seg på innland.

God ettermiddag.
Kom i land med D2-EZI. Kort stopp på et av byens hoteller for lunsj. Er nå i den fantastiske Taag loungen :drunk:
Kvelden går med til å sitte på rad 7 på EK 794 med DXB som neste stopp.
:up:

God kveld!

Litt av en dag. Overtok min nye leilighet ved lunsjtider. Deretter bar det rett ut på Lefdal for å kjøpe hvitevarer etterfulgt av malingsshopping. Resten av dagen har stort sett gått med til teiping. Jeg kan vel si at jeg allerede misliker vår venn maskeringsteipen allerede. Men det føles nok mye bedre når det er unnagjort. Alt dette i en by med sydenvarme og tropestemning. Er det rart jeg drikker.... vann?

Etter noen sterke symptomer på heteslag fant jeg ut at det var best å gi seg for kvelden. Så nå gjenstår det å få i seg litt mat og er det sikkert ikke dumt å ta en kveldsdukkert før jeg finner dyna.

Gleder meg til helgetur til hovedstaden på fredag!

Back