• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

G’torsdagsmorgen fra West Plains

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
G’torsdagsmorgen fra West Plains

Ja, her er jeg på grensen mellom Missouri og Arkansas og venter på at orkanen skal blåse forbi reiseruten min . Er på vei hjem etter å ha sendt guttungen ut vest ..
Orkanjævelen er meldt å sende restene rett over heimen, så der er de i full beredskap. Håper vi slipper unna skader. Selv valgte jeg en rute som la meg bak og håper å se solskinn før jeg passerer Memphis. Hjemme i morgen kveld etter et par kjappe fotostopp. Kanskje blir det Freddasbilder.

7ce20ae4e6bb81480044d1a351ea2296.jpg

Re: G’torsdagsmorgen fra West Plains

God morgen fra havet. Her kan vi ikke skryte på oss noen orkan, ikke engang en liten storm før natt til søndag.

Satt forresten og funderte over Suds kommentar i går om at tre boller tilsvarte 2000 m crawl. Det betyr vel at jeg må svømme hjem til land for å gå i null på mine tre Creme Chokolate m/mandel pr dag. Vel vel siste turen og siste uken som offshoreslask er i gang så vi får ta slankingen senere..

God Morgen fra Gardermoen

Tidleg opp idag for å fly via Schiphol til Atlanta og Mobile

Turen over havet denne gangen går med en Dreamliner...

Forøvrig femte og siste turen til USA i år - for holde det...

God morgen fra Røros Hotell. Klar for en heftig møteinnspurt av oppholdet her før SAAB`n tar meg til Oslo i ettermiddag. Nå blir det noen uker i Oslo og dugnadskontorering før jeg kommer opp igjen 18. november. Ha en bra torsdag der du er.

Morn fra Kolsås. Hører fra veien at man skal jobbe hjemme i Oslo og Bærum om dagen, og ikke så overraskende blir det maske på butikken her også.
I går skjedde også det utenkelige, jeg fikk penger av SAS! Faktisk på dagen seks måneder etter at jeg ba om å få refundert billettene.
Lite planer for dagen utenom jobb, skal prøve å huske lommeboka når jeg drar på butikken i ettermiddag så jeg faktisk får kjøpt sushi, da sjappa kun tar bankkort. Da hjelper det ikke med all verdens "Pay" løsninger på mobil og klokke

Mornings fra L1. Dagens hjemmekontor starter med en tur på kontoret, for å bytte en PC skjerm med en som faktisk virker. Ha en fin dag

God morgen fra Knausen.. Rare tilstander og hver nyhetssending ligner mer og mer på klipp fra en Kristoffer Joner film. Ble stoppet på plantasjen i går da jeg hadde glemt munbind, og da blir du virkelig minnet på hvilke historiske eventer vi er med på..

Tusler etterhvert nedover til Continental for en lunsj hvor det er "vanlige" regler når vi setter oss ned (før 12) og munnbind på vei ut.

Ha en fin en.

Mornings fra L1. Dagens hjemmekontor starter med en tur på kontoret, for å bytte en PC skjerm med en som faktisk virker. Ha en fin dag

Du har med deg PC-skjerm på toget? ;-)
Har riktignok reist på tog med en iMac en gang. Men det er jo lenge siden.

Hei fra dagens kontor på Forus. I gang med dagens innsats og lurer på hva de har i kantina.

God ettermiddag fra George, South-Africa.

Endelig installert på karantene rommet så nå er det fengslende tilstander de neste 48t.

Overtiden tikker og teller så det går greit.
TV og sjokolade gjør det enklere for internett er sirup.

FQTV

God ettermiddag fra George, South-Africa.

Endelig installert på karantene rommet så nå er det fengslende tilstander de neste 48t.

Overtiden tikker og teller så det går greit.
TV og sjokolade gjør det enklere for internett er sirup.

FQTV

Du dro avgårde med Cape Town flyet? Fulgte det på FR24 i går. Som vanlig ganske seig på å komme seg opp i marsjhøyde.

God dag fra bortekontoret. En halv dag circa her, før det blir hjemmekontor igjen i morgen.

Startet dagen med å tømme container med løskolli på lageret, så da er vel ryggtrimmen også gjort for i dag.

Ha en fin en. Det er snart hælj!

Du dro avgårde med Cape Town flyet? Fulgte det på FR24 i går. Som vanlig ganske seig på å komme seg opp i marsjhøyde.

Seig/treg klatringen et vel A343 viden kjent for(?)

Ja, satt på rad 3. Det var en langt flight.

Snart slutt på den flighten siden det ikke skal bores mer her nede. Vi pakker snart sammen og seiler nordover igjen i desember.

FQTV

God dag fra gjemmekontoret.

Vært her en uke. Blir minst en til. Overraskende greit, mtp at jeg egentlig "ikke ville" da vi begynte med det. Eneste er at det blir litt mer kronglete når man har en kollega som sitter med noe jeg kan bedre enn henne, og det går i chatmeldinger på teams istedenfor å stå bak skulderen hennes. (Ikke hennes feil, selvfølgelig).

Andre ting har faktisk gått mer effektivt enn det pleier, til tross for halvparten av antall pc-skjermer.

Snart helg. Ha en god en :)

Seig/treg klatringen et vel A343 viden kjent for(?)

Ja, satt på rad 3. Det var en langt flight.

Snart slutt på den flighten siden det ikke skal bores mer her nede. Vi pakker snart sammen og seiler nordover igjen i desember.

FQTV

Joda det er ikke noe nytt. Lå vel på rundt FL200 når dere passerte Stavanger.

God ettermiddag fra Stavanger. Flott høstvær her.
Har hatt første besøk på helsestudio i dag, det gjorde veldig vondt :eek: men det er nok et tegn på at det var på høy tid.
Nå kviles det litt før kursen settes mot SVG og derfra videre til BGO for en overtidsvakt, hjem igjen i morgen tidlig.
Ha en fin fin aften :)

God kveld fra Oslo.
Booker om Lufthansa-billett etter at de kannselerte MUC-OSL direkte på returen. Fine med det er at man kan velge nye avganger både på ut- og hjemreise hvis ønskelig, ev. velge legs med Sas; håper jo at både gullstatus, Eurobonus og Bolaget overlever.
I november er Munchen-Berlin Tegel med Lufthansa A350 i biz booka, samt siste flight fra TXL til BER samme kveld, så får vi se om det føles trygt med den type flystunt når det nærmer seg.

Last edited:
Back