EB ScanFlyer Inventory Medlem 5 Apr 2008 #1 ...Thomas! Det skal nok skåles for deg i løpet av dagen...:nor
MountainDew ScanFlyer Rusty Medlem 5 Apr 2008 #3 Gratulerer til Thomas som er en dyktig arbeider ved OSL
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 5 Apr 2008 #10 Grattis så mye med dagen Thomas. :cheers: Airbus 330.
R Rossiyskie Avialinii ScanFlyer Gold 5 Apr 2008 #11 Gratulerer fra Bergen!! Ha en riktig fin dag!! Mvh Alex.
T Thomas ScanFlyer Rusty 5 Apr 2008 #14 Wow - herlig å våkne opp til en slik 'velkomst'! Varmer, gutta... takk!
S seilfly Infrequent traveller ;-) 5 Apr 2008 #17 Gratulerer, Thomas! Om jeg får komme med et ønske for det neste året så må det bli at du tar noen bilder fra OSL igjen, like the old days! Grattis også til min farmor men hun bør jeg vel ringe
Gratulerer, Thomas! Om jeg får komme med et ønske for det neste året så må det bli at du tar noen bilder fra OSL igjen, like the old days! Grattis også til min farmor men hun bør jeg vel ringe
T Thomas ScanFlyer Rusty 5 Apr 2008 #18 Helt enig Andreas, må få børste støvet av 30D'n! Hils bestemor fra Scanair.no :nor
Dag Johnsen ScanFlyer Gold 5 Apr 2008 #20 Heisann Thomas! Beklager forsinkelsen da vi ligger litt etter her i Texas, men gratulerer så mye med dagen! Dag
Heisann Thomas! Beklager forsinkelsen da vi ligger litt etter her i Texas, men gratulerer så mye med dagen! Dag