Diskuterte litt med kona i går om hvor mange generasjoner bakover det er lov å gå for å finne lokal tilknytning til en bunad. Hva tenker en gjeng flynerder som meg selv om dette?
God morgen fra Oslo. Helsevesenet stenger ikke selv om det er 17 mai, så her utgår champagnen, men får se om de alkoholfrie boblene jeg kjøpte i går smaker noe godt. Kveldsvakt i dag. Den ene fordelen med dette er at dette er sinnsykt godt betalt og gir en effektiv timelønn på over 700 kroner.
Sent fra min SM-S911B via Tapatalk
Hehe om det er kake så får jeg håpe at de som er på dagvakt ikke spiser opp alt.Godt at du og andre holder helsevesenet i gang på dager. Som dette. Har selv tilbragt etpar 17. mai på Riksen og man blir alltid godt ivaretatt. De pleier å diske opp med marsipankake på Riksen på 17. mai og den er sinnsykt god
Gratulerer med dagen från Stockholm! Eller, Swiftholm, som det visst er omdøpt til nå. Snart ut på lunsj på en italiensk roof-top i sentrum, håper de har ekte Champagne? Deretter blir det å tråkle seg utover til Friends Arena med et par-og-sekstitusen andre mennesker!