• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Gratulerer med dagen, Boeing 747! :)

Fellowship

ScanFlyer Dusty
Medlem
Helt utrolig å tenke tilbake, og vite at det er 50 år siden Boeing 747 hadde first flight! Og at den fortsatt er i produksjon.

Tror dette er det bildet jeg har tatt som var den eldste jeg har fått bilde av, byggenummer 100, tidligere kjent som "The big Orange", var blitt hvit, og fløy for Tower Air den sommeren GEN var stengt, og charter-passasjerene måtte via "Tyskerhangaren" i dumpa på FBU.

Gratulerer med dagen! Og fyll på med Jumbojet bilder dere som har lyst :)


 
Drev litt med bush flyving i fjellheimen nedi Syd America B747-200
 

Attachments

  • 5AF556ED-576C-474F-9B2D-51EEA250201B.jpeg
    5AF556ED-576C-474F-9B2D-51EEA250201B.jpeg
    321.1 KB · Views: 225
Helt utrolig å tenke tilbake, og vite at det er 50 år siden Boeing 747 hadde first flight! Og at den fortsatt er i produksjon.

Er den nå egentlig fortsatt i produksjon? 747-400 produseres vel ikke lenger, og for 747-8 er det vel bare 2 flyselskaper som har kjøpt passasjerversjonen av den Lufthansa og Air China) og de har vel begge fått de som er bestilt? Er det fraktversjonen som fortsatt bygges kanskje?
 
Gratulerer med dagen, Boeing 747! [emoji4]

Er den nå egentlig fortsatt i produksjon? 747-400 produseres vel ikke lenger, og for 747-8 er det vel bare 2 flyselskaper som har kjøpt passasjerversjonen av den Lufthansa og Air China) og de har vel begge fått de som er bestilt? Er det fraktversjonen som fortsatt bygges kanskje?



Fraktversjonen bygges fortsatt. 7 maskiner ble bygget og levert i 2019

Men er en stund siden siste passasjerversjonen ble bygget, som også Korean har forresten. Samt en håndfull som er solgt som privatfly
 
Back
Top