Gratis oppgradering til Gold Preferred Guest

Everest

ScanFlyer Silver
Skal bo fem netter på et Sheraton-hotell i UK om en ukes tid, og bestemte meg derfor for å prøve meg på en spansk en. Meldte meg forresten inn i SPG like etter at bestillingen på Sheraton var gjort (dette var vel for en ukes tid siden).

Slo på tråden til SPGs telefon i USA og snakket med en hyggelig mann. Forklarte da til ham at jeg nylig hadde meldt meg inn i SPG, skulle bo på Sheraton i nærmeste fremtid, og at jeg forventet å reise en del i løpet av det neste året. Videre fortalte jeg at en kollega på jobb hadde anbefalt at det kanskje kunne være verdt å ringe SPG med tanke på en "starthjelp" (altså oppgradering).

Oppga deretter medlemsnummeret mitt, og vips, så var jeg Gold Preferred Guest i ett år. Fikk da info om at 10 stays/25 nights måtte oppnås i løpet av året for å beholde medlemsskapet.

Good stuff!

Fikk meg en solid overraskelse i dag. Skulle "personalise your member card" som det sto i en mail jeg fikk og gikk inn på kontoen. Der sto det at jeg var gold, og det varer ut februar 2014. Jeg har EN natt på kontoen, St.Regis i Bangkok, og kan ikke huske at jeg har vært med på noen kampanje. Fant heller ingen kampanje når jeg søkte her på forumet.
Meldte meg inn i februar i år. Noen som kan huske at det har vært noen kampanjer?
Sitter plutselig med HH hold, Accor plat og SPG gold, og bor nesten bare på Rica og Thon.

Det er World Mastercard kampanje, hvor bruk av kortet gir Gold. (Gjelder i Asia)

Tydeligvis er lykken bedre en forstanden, hadde glemt hele kampanjen. Betalte rommet med Am-Ex, men et par øl i baren ble visst betalt med et Terra mastercard :drunk:

Skal bo fem netter på et Sheraton-hotell i UK om en ukes tid, og bestemte meg derfor for å prøve meg på en spansk en.

Prøvde meg akkurat på samme øvelsen, og fikk klart og tydelig nei.
Ingen matching og ingen muligheter for snarvei utover Platinum Challenge.

Back