Go'tirsdag morgen

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
I dag er det min tur til å vekke hanen!

Må tidlig opp for å rekke første fly til CPH som har avgang 0620. Nu sitter man her nydusjet og straks klar for avgang pr bil til Kjevik Lufthavn og SK2885.

Fyttigrisen så tidlig dette er! Kunne godt tilbrakt noen timer til i senga. Det ble vel bare knapt 4 timer, og det er ikke nok for meg! Og det er derfor jeg drikker! Vel, ikke nå, kanskje i ettermiddag!:rolleyes:

Ha en fin dag forumister!

BF:cool2

Glad morgen. Dagen er 11 timer kortere/mørkere - med andre ord ikke mye igjen av dagen. Det som er igjen skal fylles med diverse møter inne og ute av kontoret. Ha en bedre tirsdag!

ooops! Dramatikk på morgenkvisten - huset på nedsiden av oss brenner. 4 brannbiler og 8-10 andre blålysbiler står utenfor nå.

God morgen fra t-banen. Her er man på vei til fbu. Så james bond igår. Den var 30 minutter for lang.

Da er man klar for en ny og wonderful day, fortsatt med totalt manglende døgnrytme, ingen søvn i natt etter "overdose" søvn i går. Døgnrytmen min var betraktelig bedre da jeg jobbet skift!!!

Her pakker man sammen og skal til en siste grillaften med venner og spise bra mat. I morgen tidlig er det med SQ oppover på jordkloden igjen. Foreløpig med stopp omtrent midt på kloden.

-A

G'morgen fra Mosjøen! Våknet som et lys 0620, og fant ut at jeg like godt kunne stå opp .. så nå sitter jeg her med medbragt Peet's Coffee og vurderer frokostalternativer.

Det er mørkt her, gitt, og sikkert heller ikke spesielt varmt.

God morgen fra Oslo. Ute er det mørkt og har ennå ikke kikket ut så været aner jeg ikke noe om. Behøver ikke nevne engang at jeg er trøtt og siden første møte begynner klokken 8 så gjelder det å få fart på sakene. Ha en fin dag

Καλημέρα Νορβηγia<<< dagens quiz. Det er ille å våkne før God Morgen Norge! begynner, når en egentlig kan sove noen timer til. Jeg er så lys våken nå, men dersom jeg ikke prøver å få sove mer vil dette bli en hard dag (enn skikkeligt heisen dag som vi sier her..) Ellers kan jeg melde om grønn himmel og enkelte sorte skyer over Stavanger, 7C.

Last edited:
Fortsatt god morgen fra Scandinavian Lounge på Kastrup.

Flyturen fra Krsand til CPH gikk greit den, men pføy hvor trange de CRJ200 maskinene til Cimber air er! Fikk heldigvis en 2 seter for meg selv.

Nå går turen videre med SK1641 til Hamburg, og jeg har nettopp sikret meg sete 3c. Ingen har tatt 3a enda, så jeg håper alle er sjekket inn og at jeg får 2seteren for meg selv! Time will show.

Forøvrig tåkete/disig og lett regn i Københavnstrup!

BF:cool2

God morgen fra Forus. :)

Er ikke den beste morgenen dette her gitt. Men....

Tirsdag i dag, i morgen er det onsdag, og så er vi over halveis i arbeidsuka, og så er det forsyne meg helg igjen! ;)

Ha en fin dag :)

God Morgen gitt!

Sitter her og kaster i meg litt mat, før det bærer avgårde på skolen :(
Et møte dag; ungdomsrådsmøte på Rådhuset :)
(Blir en lang dag :D )

Ha en herlig dag! :)

God morgon!

Grått grått grått igen och som tur är kommer jag att få sitta inne större delen av dagen med föreläsningar och möten. Med lite tur är jag hemma före klockan 1900.
Önskar alla forumister runt om i världen en flott dag.

God morgen. Her blir det jobbing for fullt i dag for å bli ferdig med en del småsaker før jeg setter avgårde på en aldri så liten reise igjen i morgen ettermiddag. Må vel ta med MOW på befaring i potensielle nye lokaler også før dagen er omme ;-)

God formiddag fra Mo. Formiddagen går med til diverse kontorarbeide før jeg skal flakse med WF751 ned til Trondheim i ettermiddag. Det ser ut til å være greit flyvær ute, skyet, mildt og vindstille. Ha en fin tirsdag!

Last edited:
Ja, då var dagens flight unnagjort -LNBRE tok turen TRD-OSL i dag :)

Snart halvveis til helg! :D

Ha ein flott dag alle saman!

God morgen fra Forus,
Nydelig vær på Nord-Jæren idag.Vindstille og kjølig.
Det er å håpe på at dette været varer en stund.
Dagen går med til noen møter med leverandører i prosjektet.
En omgang trim står på programmet for ettermiddagen.
Ha en fin dag forumister.

G'morn fra Barteland ;)

Litt mindre trøtt idag enn i går, men det blir nok ei slitsom uke,endel oppussing som gjenstår ennå.....

Ikke mye å melde herfra så derfor......:

Ha en FANTASTISK dag forumister :nor :nor :nor

Back