• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Gooooooooood torsdags morgen!

LN-REF

ScanFlyer Gold
Medlem
Som alltid på crewchange dagen er det tidleg opp for å ordne div ting og tang etter over 6 veker fri. Om vel en time kommer det en taxi for å kjøre meg fra AGP til AES, deretter blir det vel sikker en -505 som tar meg til SVG via BGO. To-tre timer venting på Sola før det er innsjekk hos CHC Helikopterservice som skal fly meg og halvparten av mannskapsbytte ut til "Acergy Falcon" som ligger på Brittania feltet. Den andre gjengen kommer med et helikopter fra CHC Scotia i Aberdeen.

God morgen... Venter også på taxi, flytog og så en B737-600 til Stockholm. Flere møter i den svenske hovedstaden... Ha en bedre torsdag - det nærmer seg helg!

God morgen..
Småsliten her, etter 6+ timer i cockpit i dag. I morgen blir det tilsvarende, innkludert to sjekkrider. Blir lange dager som sjekkpilot!
Noen på forumet som har jobbet som noe tilsvarende?

en dag med en del møtevirksomhet, og ikke så mye tid til mine elskede excel-regneark. Dårlig med upcoming flights, men snart blir det vel en tur til BOO!!

Sommerslapp-perioden er over, og nå er pique-skjorten byttet ut med skjorte og slips, og joggeskoene ble hentet frem igjen i går. Kroppen var IKKE fornøyd i dag morges...

God morgen. Idag har solen funnet ut av at den skulle returnere til hovedstaden selv om foreløpig har ikke varmen fulgt etter. Imotsetning til CK så blir det Excel på meg i min nest siste arbeidsdag for iår

God morgen her fra GM

Grr, var tidlig oppe idag (0515) for å rekke til jobben kl. 07.....

Får en veldig følelse av høst om dagen, jeg stod opp og så tåka lå luskende rundt åskammen og bilen var neddugget....

:angry:

Ellers en roolig dag på jobb...stille og rolig enn så lenge!

Snart kommer SK925 og :)

Ha en strålende dag alle!

Tilbake på jobb igjen,men ryggen er fremdeles ikke helt på nett. Nå er det bare å se fram til helgen og tur til Kr.sand og foreldrene, og være med på Southern challange IMPS Sør sin konkurranse der tre modeller skal utstilles og forhåpentligvis premieres.

For de som har peil så skal det utstilles følgende fra min side

MDD F/A-18D Hornet, USMC
Lockheed CF-104 Starfighter, 334 skv, "755"
Lockheed CF-104D Starfighter, 334 skv, "4632"

Hadde håpet på en Boeing 757,samt en F-16 CJ,men ser ikke ut som de blir ferdige i kveld.

Kos dere folkens :)

Hola bandidos! Atlanta kauker morgenhylet!

Skyet, varmt ogf fuktig er noekkelordene. Maa til renseriet og hente dressen foer det blir nok et intervju i ettermiddag.

Eldstemanns ipod doede forleden - noeyaktig ett aar og tre dager etter innkjoep. Apple Store var ikke interessert i saken, saa ettersom det er bursdag om et par uker, er ny Creative Micro bestilt. Mere gig, radio og diktafon til en billigere pris. no contest. Apple har mistet nok en kunde. Selv ikke tenaaringsmotefaktoren var nok til aa holde denne flytende.

God torsdag fra FedEx..

Startet dagen med å finne lønnslippen på pulten, og den var til og med litt "større" enn normalt. I tillegg har jeg fått lov å ta en fridag neste måned, så da blir det helgetur til Stockholm, hvor en kanadisk artist skal synge om en sommer på slutten av sekstitallet.

Og i følge wideroe.no, så ser til og med ut som jeg skal få fly MD-80 igjen!!! (Men mye kan vel skje før den tid...). Har vel flydd totalt tre turer med den typen tidligere..

Ikke akkurat morgen lenger, men nå er både oppgavene på hjemmekontoret unnagjort, nytt tak besiktiget og ikke minst neste episode i EuroTour 2-2006 unnagjort (som du finner her). Med andre ord kan man si at dagen i dag har vært produktiv.

Originally posted by Martin

, hvor en kanadisk artist skal synge om en sommer på slutten av sekstitallet.

.

Huff .. nok en dropout fra North Vancouver High..... jeg jobbet sammen med en annen paa gamle 'parkering' paa FBU....

Originally posted by LN-MOW

Originally posted by Martin

, hvor en kanadisk artist skal synge om en sommer på slutten av sekstitallet.

.

Huff .. nok en dropout fra North Vancouver High..... jeg jobbet sammen med en annen paa gamle 'parkering' paa FBU....

Er mulig han sluttet på high-school, men han tjener da til "salt i maten" for det..(Bryan Adams altså..)

Og musikken hans må folk mene hva de vil om.. Jeg liker den hvertfall...

Siden tillatelse ble gitt fra politiet igår, kunne jeg derfor i dag plukke opp denne saken på vei hjem fra jobben idag :colgate:

P1000446.jpg

Min er større enn din Someone ;)

Chieftain.jpg

Hvis dere vi se mer fra Yorkshire Air Museum, så finner man en nettopp sluppet triprapport her

Back