Google Street View

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
I anledning Google Street View som ble lansert (hvertfall i Norge) på tirsdag tenkte jeg å foreslå om vi kunne ut "de beste"linker/bilder av flyplasser rundt om i verden

Jeg begynner med en link til utsikten over LCY. Vet at jeg sikkert kunne lete meg frem til en bedre posisjon men dette var bare for en start.

http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=no&geocode=&q=london+city+airport&sll=58.964424,5.72626&sspn=0.20462,0.883026&ie=UTF8&hq=&hnear=London+City+Airport,+Storbritannia&ll=51.505965,0.039911&spn=0.015439,0.055189&z=14&layer=c&cbll=51.505815,0.039855&panoid=ObnADHz42_zwxbfpoan9wA&cbp=12,105.3,,0,2.06

Oisann. Svær link. Men dere klarer vel det?a

Så en del festlige ting fra min gate. Bla naboen sin "sikring" av stigen. Og han er ingeniør ^_^

screen-capture-4.png

Fra BGO (Bergen Lufthavn, Flesland, for de som lurer!)

screen-capture-5.png

Google-bilen kjørte ikke lenger bort Lilandsvegen enn dette.
Har dette noe med sikkerheten til flyplassen å gjøre?

Anywhay, her var 2 bilder! Kommer flere også etterhvert! :up:

Jeg tror mange her kjenner igjen Terminal 5, selv uten at det står Heathrow på kartet nederst til venstre ^_^

Mente det mer som en spøk! :D

Hmm... Merket ikke kartet nederst til høyre :drunk:
Men er nok noen som vil slite litt? De fleste ser ofte bare de store flyplassene rundt om i verden fra innsiden ..

screen-capture-7.png

Hmm.. Er denne kanskje verre? :colgate:
Men er så dårlige bilder fra ....... , så det måtte bli dette.

P.S.: Det er Chicago O'Hare International Airport

Har merket noen steder at kamerabilene har tydeligvis kjørt forbi flere ganger. Man flytter seg 5 meter og plutselig mangler det ting som var der på forrige bildet.

Denne bus-stoppen har undertegnede og 3 andre forumister tilbrakt en ganske lang stund ved. Etter milevis av spasering/leting stoppet vi for å hvile her en stund og kanskje få en buss - men etter en god stund fant vi en trapp bak sykkelstativet der som ledet oss rett til Aviation Mega Store ved AMS xD
AMS1.jpg

Last edited:
...mens utenfor hos meg ser man tydelig alt tomgodset som var stablet opp fra utrdrikkingslaget kvelden før. :colgate:

-A

Back