Goody fredag

LN-FHU

Superflyer
God morgen verden fra 501 på Radisson Blu,Værnes. Kjapp tur til frokost,så spasere bort til innsjekk til KLM. Ha en strålende,flott fredag :) :) :)

Sssssssssnart ferdig med nattevakt! Så hjem og sove før SK272/SK839 tar meg til Paris for weekenden. Nice!

God morgen fra Stavanger. Morgenkaffen er i koppen. Lang dag venter på jobb i dag. Men så er det helg. Satser på det blir en smooth helg.

Mornings fra Oslo. En møteintensiv dag på Prærien før turen går til Beitostølen. Ha en fin dag

God morgen fra Bergen. Straks tid for å komme seg til byen og hente årets partoutkort til Brann Stadion. Da er man klar for sesongen og skikkelig sport etter at disse vintersportene nå er slutt for i år. Deretter går atter turen til BGO, men denne gang står London og kos på programmet. Fikk ellers akkurat en hyggelig e-post fra WF som minnet meg på min flytur. Kanskje litt dumt at denne turen var i går..? :) (Andreas, dere må sjekke opp i systemene deres tror jeg)

God morgen, nettopp landet på osl med sk335 fra Trondheim, turen videre går til Amsterdam med Sk821, bare en liten tur innom tax free først og kjøpe en flaske akevitt som jeg skal ha med til kompisen i Utrecht :-)

God morgen fra Forus!

Det er Fredag! Så da kan man ikke klage. :) Så da er det å få unnagjort mest mulig av oppgaver som ligger i mailboksen før man kommer hjem til et hus som vil ha tre ekstra unger denne helgen! Og en av de kjekke oppgavene er å fylle inn et slikt et.

image by Pål Leiren, on Flickrimage by Pål Leiren, on Flickr

Ha en fin en... :)

Last edited:
Morgen fra en av Ruters grå. Landsmøte i Norsk Studentorganisasjon i helga i Tønsberg. Jeg tar toget

God morgen fra Oslo nord - med litt latter på lur Se her:

10153667_712012455505027_863293646_n.jpg

God dag fra Vår-Oslo. Sannelig kan ikke 12.7 grader noteres i Gamle Oslo. Slappe av litt før ettermiddagens fredagsøl på Amundsen.

I går vant jeg en gratis ølrunde da jeg på tredje forsøk klarte - helt utav det blå - å gjette hvor fetter skal på ferie i neste uke. Tippet først Spania, så Kroatia-området, etter litt nøling slo jeg til på siste mulighet: Du skal til Tel Aviv. Og det skulle han. :drink

God formiddag fra tiggerstaden. Skal snart reise fra fint vært til enda bedre vær for helgen. :colgate:

Sjekket igår inn hos SAS for reise med LH. Fikk ikke velge sete for den andre flighten og på boardingkortet står det "SK*B". Og online innsjekking hos Hilton for å velge rom fungerte ikke, kanskje executive-oppgraderingen ikke lengere er tilgjengelig når jeg kommer frem sent i kveld.

Hvorfor kan aldri systemene fungere som de skal? :old

En av sommerens utflukter i boks!

Da er flybillettene sikret til en av sommerens utflukter.

OSL-FRA-SIN-DVO-CEB (og retur samme vei)

Hele reisen er bestilt gjennom Singapore Airlines.

- OSL-FRA Airbus 320 Lufthansa
- FRA-SIN Airbus A380-800 Singapore Airlines
- SIN-DVO Boeing 737-800 Silkair
- DVO-CEB Boeing 737-800 Silkair

Må si jeg storgleder meg til å reise med A380 :)

G'morgen fra et regntungt Nord-Georgia. Dagen står i reisenes tegn her også, men ikke for meg. Guttungen skal på skoletur til Athen, så det blir avlevering hos Lufthansa på ATL klokken 3. En uke ungefri blir ikke feil.

Sitter i gullstua på OSL og lurer på når det er pølsefest her. Er det noen regelmessighet i denslags?

God fredag aften, jeg forlot vakre Trondhjem med SK377 klokken 18.20, fikk oransj priority på koffert ved forespørsel. Og den kom først ut på båndet i Osl!! Vakker takeoff i solnedgangen...
pu8eja8y.jpg

Torsdag er pølsegryta
Takk, må altså ta langhelg i Asia for å få pølser.

Her på MUC har LH virkelig lagt til rette for meg. Da vi kom ut av flyet ved gate 14 så jeg at neste flight var fra gate 13. Det eneste problemet er at loungen var altfor langt unna og det er ingen info om boardingtid. Like ved gaten er det imidlertid en stor stinkende lounge for røykende.

Back