• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Good morning forumister - det er tirsdag.

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Vi i Oslo er heldige - minus 2 grader - vindstille - nydelig høstvær. Planlegger noen turer i Europa i perioden jan-mars og for å se om det blir noen bilder på Canon i den perioden.

Ha en flott dag videre. :D

God morgen fra Trondheim
Her er det +2 grader og mye vind. Får jobbe et par dager i romjula jeg også, sånn bare for syns skyld...;)

Ser fram mot en forholdsvis rolig dag :) :) Ha en flott tirsdag :) :)

God mornings fra Sola. Her blåser det stikker og strå så de som skal lande på SVG i dag får flotte opplevelser.
På kontoret er det like stille som i går, så det blir nok mye kaffekos ja.

Ha en fin fin dag :)

God morgen fra Tjøme. Pluss en grad og litt vind, så spøker vel for den lille snøen som har kommet. Ut på shopping av mat og drikke til nyttårsaften. På tross av at jeg er invitert bort er jeg allikevel blitt engasjert på kjøkkenet. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo øst og Furuset. I hvert fall tror jeg det er Furuset, for jobben flyttet i går, og jeg har ikke helt kontroll på lokalmiljøet enda.

Litt uggen etter noe julemat som ikke var helt som den burde, men stressnivået regner jeg med blir begrenset i dag, så da går det vel greit.

Nok en god morgen fra Oslo.

Ingen flytting av arbeidssted, så da har man god kontroll på sitt lokalmiljø enn så lenge.

Jobben med å bygge landet mens de fleste har fri fortsetter.

Ha en produktiv en!

Litt uggen etter noe julemat som ikke var helt som den burde, men stressnivået regner jeg med blir begrenset i dag, så da går det vel greit.

Husk at "kald ribbe" ikke betyr det samme som rå ribbe :p

God dag fra Akersgata. Det var stille på Egertorget da jeg gikk over der for en knapp time siden. Og de fleste som bygger landet i disse dager har det vel ganske rolig. Også her - blir litt at man utsetter til mandag, også. Det er begrenset IT-støtte å få også. Blir vel flytting fra Akersgata tidlig neste år, men heldigvis bare noen hundre meter bortover.

Tittet litt på Norwegian-salget i går. Det jeg savner er å kunne ta turnusfri og reise når det er billigst og uten å ta ut ferie. 25 dager ferie er ikke så mye når man har lyst til å reise. Kalenderen for 2016 er funnet fram forlengst. Det eneste som er helt sikkert er at det blir et par uker i Varna også i år - noe må man jo ha å glede seg til for å komme gjennom vinteren.

Ha en fin-fin romjulstirsdag, også alle som har passert fire år!

Stille daffedag her. Har mest følelsen at man bygger kropp i jula. Ha en fin dag uansett hva du bygger.

G'morgen fra vestsørøst ... I forgårs knelet varmtvannsbeholderen. I går automatikken i porten. What's next?

On the bright side - solen skinner ...

God dag (strengt tatt) fra Lillestrøm.

Hjemmedaffedag her også. Skal sannelig sies at man bygger kropp i jula. Hjelpe meg. Dette er jo i ferd med å gå helt galt. :)

Så skal det følges opp av stri reising i de to månedene fremover. Det er ikkje bra.

Det blir en stri tørn i Mars/April for å bygge #SK2016

Ha en fin en

God dag (strengt tatt) fra Lillestrøm.

Hjemmedaffedag her også. Skal sannelig sies at man bygger kropp i jula. Hjelpe meg. Dette er jo i ferd med å gå helt galt. :)

Så skal det følges opp av stri reising i de to månedene fremover. Det er ikkje bra.

Det blir en stri tørn i Mars/April for å bygge #SK2016

Ha en fin en

God formiddag fra Pøbben i Jolly Harbour. Her legges det opp til en times jobb (eneste stedet der det er ordentlig internett som virker). Kan bli interessant å komme hjem igjen på jobben og lete desperat etter damene som serverer øl på nyåret ja, men den tid den sorg.. ! :)

Snart er det også storkamp på tv'en, i den grad en kamp der Leicester er involvert kan kalles det! Uansett, god ferie til alle som har dette, og fortsatt god jul!

Back