• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

G'onsdag

LN-FHU

Superflyer
Trondheim melder om overskyet og 13 grader, med noen små regndråper.
Kaffen er i koppen og dagen kan bare starte :) :)

Ha en flotters dag :) :) :)

God morgen fra Oslo. Ser ut som regnet har gitt seg og solen begynt og titte frem. Sykdom på junior så planene om sosialisering utgår. Etter ICA bare hadde en av de tre nye ølene fra Sagene Bryggeri inne i går for vi satse på bedre lykke hos Meny. [emoji482] Håper også Maxbo får levert de materialene de manglet på mandag så jeg kan komme videre med prosjektet mitt. Ha en fin dag

Last edited:
God morgen fra Snillfjorden! :)

Her melder man om skyet, enn så lenge opphold og rundt 12-13+ denne tidlige morgenen, ikke verst det. Dagen skal brukes til å gi bilen en verkstedtime for å skifte en aluminiumsplate og noen gummifester som har fått juling av det p*****s veisaltet de strør om seg med!

Etter noen dager uten å være på nett så var det virkelig godt å være tilbake. Både andre syssler og et heller ustabilt nett har sørget for minimalt med web-time så langt denne uka, men da er gleden desto større når EK innser at jeg er sulteforet på fly og sender EK221 DXB-DFW forbi, med reg A6-EOG, ganske greit ''comeback'' det altså. ;) ;)

Ha en strålende dag forumister!! :D :D

Last edited:
God dag fra Akersgata. Her er man i gang med dagens dobbel - vanlig kaffe og Nespresso. Fikk booket billetter til årets Whisky Tour til høsten i går, greie priser og perfekte avgangstider til Aberdeen. Utreise med Blue1 denne gang, visstnok. Ha en fin-fin dag!

God Morgen fra Oslo, blå himmel og sol, skal heldigvis tilbake til gullkysten ikveld s da overlever man noen timer til i ghettoen!

Ha en fin dag folkens!

God formiddag fra Forus,
Det blæs litt her over i sørvest. Fra vest ser det ut som fra mitt kontor.
En grei dag i felten så langt.
Resten av uken blir det travelt , men det er luksus i disse tider.
I kveld er det foredrag av Brigader Strandman i R-LMS som er verd å høre på.
Ha en fin dag Forumister

God ettermiddag fra Skottland,
Det var noe nedbør da jeg landet med UA161 i dag tidlig, men når har det lettet og sola har til og med vert innom.
Resten av dagen skal man prøve å holde seg våken så man kommer seg på rett spor, da den indre klokka fortsatt er på motsatt side av kloden.

Ha en fin onsdag folkens! :)

Back