• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

G'onsdag

Savipix

ScanFlyer Mile High Club
Så var mina 72 timmar i PVG snart över. Får se om det blir SK via CPH till GOT eller LH via MUC.

Ha en fin dag!

Supergnarf! En flott tur over fra London til LA er over. Nå sitter man på en noe stusselig Air France kantine og venter på 8 nye timer på fly. Denne gangen i Economy Extra, og det frister helt ubeskrivelig lite. Vel, vel. Hytta lokker i andre enden.

Ha en fin onsdag, folkens.

God morgen fra Forus. Lite som minner om sommer når jeg ser ut av vinduet fra kontoret. Tåke, regn og 13-14 grader. Hadde tenkt meg en tur in til gladmaten i dag, men får se om det blir noe av det i dette været.

god morgen fra Samdefjord. Her ute i fjorden legger havtåken en demper på sommerfølelsen. Retur til Tjøme etter frokost. Ha en fin dag

Jelloo!
Har ikke kjent riktig på formen enda, men den nærmer seg vel 90/100. Ordinær fridag i heimen idag som uansett skal brukes til å komme til hektene, er fortsatt endel ord som brister når jeg prøver snakke!

Oh well, ser ut som solen skinner i det minste...

God formiddag fra kontoret i Krsand!
Siste dag på jobb denne uka, før jeg tar meg ut i verden i morgen.

Hadde en stri tørn med å rydde plass på kontoen i går før aftenens lottotrekning. Har akkurat fått plass til 118 mill nå. Passer egentlig ganske greit!

Har for øvrig fått dilla på denne låta:
http://www.youtube.com/watch?v=yRZwKcdrWlM
Enjoy!

BF:fly

God morgen fra Mosterøy !

Idag tar jeg nok mest sannsynlig turen inn til Stavanger på gladmaten. Ellers blir det en tur til naboøya seinere ikveld...

Ha en fin dag folkens !

-Andreas

God dag fra et nitrist Narvik. Pissregn i flere uker nå, og fortsatt ingen bedring i sikte innen nærmeste fremtid. Er det rart man blir værsyk?

God morgen, undertegnede er godt i gang med å nyte det første av tre avspaseringsdager i sommer..fant ut av at det ville være deilig å sove ut noen dager! :) Sov også godt inatt på bookinga jeg gjorde igår....

I kveld venter Oslofjordens hvite svane, Stena Saga!

Ha en fin dag :)

G'mooooorgne,, ja .. !! Sitter her og følger ManU-Shanghai på Fox Soccer mens jeg varmer opp til dagens arbeidsdag.

Sol og fint ute - dog litt i varmeste og fuktigste laget. Er klar for langhøst nå. Kun et par uker til skolestart også - det betyr slutt på de lange bedagelige morgenene ...

Venter Onkel Brun innom - pakke med to modeller ligger på en varebil et sted mellom Roswell og her.

Venter Onkel Brun innom -

Minner meg om historien:

Hvis Tante Rød er på besøk, får vi prøve Tante Brun. Hvis hun ikke vil, så kommer Onkel Blå!

Da kan du vel selv tenkte deg hvilke assosiasjoner man får ved at du skal ha Onkel Brun på besøk, hehe!

Jaja, ferie fra i morgen. Kunne ikke dy meg nå! Må se å komme meg hjem å pakke gitt!!

God ettermiddag fra Kreta, nærmere bestemt Heraklion! Dette er et planespotting sted jeg annbefaler på det sterkeste! Kommer fly over hele tiden.

Back