• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Godt over halvveis! - Torsdag

God morgen fra Losby Gods.

Fant grisebillig rom i går, og ble i tillegg oppgradert. Så da var veien enkel bort fra et pælebefengt Lillestrøm. Nå får jeg snart subbe ned og sjekke ut så jeg rekker en svipptur på kontoret.

Ha en fin en

Jøss... Ute å roper på elgen, eller er det Østmarka ulven du leiter etter der ute i skogen :colgate:

G'morgen! Her har finværet ombestemt seg, men håper på sol i morgen. Helgen ser plutselig litt sånn båbb-båbb ut ...

Bikkje under pulten og bak stolen .. men trenger heldigvis ikke å forflytte meg på en stund. Må arbeidslysten snart komme ...

God dag fra Akersgata. Her er man straks i mål med arbeidsdagen - det går fort nok når det er mye å gjøre...

Daiquiries på tvilsomme kneiper er derimot innenfor rekkevidde.

Sukk - ikke ofte jeg er misunnelig på diverse rapporter fra reisemål - men akkurat Cuba, det må jeg si - det kunne jeg tenke meg å oppleve igjen. Hadde vel mitt livs reiseopplevelse da jeg for første gang fikk oppleve verden utenfor Europa - og da husker jeg særlig en Mojito (ble vel to-tre) sammen med en sigar på uteservering med utsikt til tidlig rushtrafikk en ettermiddag i Havanna. Sukk igjen. Ha det bedre enn i Akersgata!

God dag fra Akersgata. Her er man straks i mål med arbeidsdagen - det går fort nok når det er mye å gjøre...

Sukk - ikke ofte jeg er misunnelig på diverse rapporter fra reisemål - men akkurat Cuba, det må jeg si - det kunne jeg tenke meg å oppleve igjen. Hadde vel mitt livs reiseopplevelse da jeg for første gang fikk oppleve verden utenfor Europa - og da husker jeg særlig en Mojito (ble vel to-tre) sammen med en sigar på uteservering med utsikt til tidlig rushtrafikk en ettermiddag i Havanna. Sukk igjen. Ha det bedre enn i Akersgata!

Enig med deg. Dette er en helt spesiell by. Egentlig mer en opplevelse enn et sted å være. Traver videre til Trinidad i morgen, men skulle gjerne tatt et par dager til i Havanna.

Re: Godt over halvveis!

God morgen fra Sola! Nå klar for langhelg i Nederland, med avreise til AMS med KL1198 om noen timer. Planlagt noen timer på terrassen på AMS, og en tur innom Aviation Megastore for tapping av bankkonto før jeg ender opp i Den Haag i løpet av ettermiddagen.

God tirsdag ønskes! :)

God kveld fra Tananger,
En lang dags ferd mot natt tar slutt.
Eksamen og bestått IWCF sertifikat betyr godkjent for 2 nye år i faget.
Vel , i morgen er det tilbake til den normale hverdagen i Prosjektet.

Når du skal til Haag kan jeg anbefale bilmuseet rett utenfor sentrum. Det er et av verdens beste i sitt slag.
Sett av et par timer her og du vil se kjøretøyer av den sjeldne sorten.

God natt.

Back