• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Godere loerdag!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da er man paa plass i godstolen etter aa ha lagt lillegutten ... bursdagsinvitasjoner er skrevet og hoeytidelig lagt i postkassen av gutten selv (her brukes postkassen ogsaa til utgaaende post) og naa har Far tilfeldigvis Woodbridge Zinfandel i glasset som gloeder i lyset fra peisen .. mmm .. tankene gaar til tidligere aars utskeiende gloeggfester .... hehe ...

Det blaaaaaaaserr godt over Bainbridge Island, men her inne er det lunt og fint. ... god natt!

Replying to Topic 'Godere loerdag!'

God morgen MOW!!! Du slo meg i dag... Woodbridge er klar for middagsgjestene i kveld...god vin! Ha en bedre avslutning på dagen til deg!

God morgen fra Alta.

Her blir det en stille og rolig dag hjemme med ungene. Kona er fremdeles sørpå og jeg gidder ikke å begynne å drasse ungene rundt på handling. Timene mens de sover skal nok tilbringes foran TV'en. Det er vel noe slikt som 8 timer med sport i dag.

God Loerdags kveld fra Scanair avdeling veldig langt borte...
Her har det vaert under 30 grader og overskyet i dag. Har allerede hatt en lang helg, og skal ikke jobbe foer mandag klokken 1800 igjen. Skal jobbe to dager til med kylling(for ikke aa oedelegge julefreden gaar jeg ikke i detalj...), saa baerer det videre i dette vidstrakte land. Kvelden skal tilbringes paa tradisjonelt fuktig vis...
CK: Kanskje det blir jetstar sobkort paa deg.

Da ble det også tid til trening... Nå er det frokost - som smaker ebste etter en times tid med blod, svette og tårer...

Good Morning, Her i London er det ikke saa bra vaer, men vi skal da lufte rotoren i et par timer i dag foer vaeret blir skikkelig rufsete. Skal desverre jobbe i morgen ogsaa, men saa har jeg ogsaa fri fra 17. Desember til 5. Januar...

Ser ut til at det blir Noregs tur i aar ogsaa!!

Ha en bedre helg!

Nå er det riktignok ikke morgen lengere, men her er det 1 1/2 time igjen til årets julebord. Været: dritt! Stemningen: topp! Skjorta er strøket (selvgjort, om jeg må få si det...) og en iskald Dahls nytes før taxi'n [les: fader'n] kommer og henter oss:D
Fortsatt god helg til alle!:)

Og her havnet den pestomarinerte ytrefileten i panna igjen for litt mer steking etter å ha spist halvparten, og funnet ut at det var litt for rødt etter vår smak... Tror jeg må øve meg litt mer på kjøttsteking... :sarc

Back