Gode businesspriser fra Brussel

Ezeiza

ScanFlyer Silver
Medlem
Fra slutten av juni er det gode priser i business fra Brussel til USA. Både Star Alliance, One World og Skyteam ser ut til å delta.

Jeg har booket BRU-EWR-SFO, LAX-SFO-FRA-BRU med UA i P-klasse (LH FRA-BRU) til 12.700 kroner. Hawaii og Øst-kysten (merkelig nok) er en tusenlap dyrere.

Gode priser dette. Las Vegas er også med i dette tilbudet. Gyldig i perioden 25. juni til 24. august. Gjelder å fly United og Swiss for å maksimere poengopptjeningen hos EB. Routingreglene tillater jo en del krumspring også.

Jeg booket på united.com da jeg ikke fikk opp ønsket routing på Widerøe.

Last edited:
Er tilbudet spesifisert noen steder?

Jeg fant gode priser på Kayak, men når jeg ble sendt videre til United var prisen en helt annen. Fikk samme prisene hos Air Canada, men der gir z-klasse kun 100% hos EB.

Jeg har ikke sett noe spesifisert. Et søk BRU-SFO 25. juni med retur 10. juli gir til eksempel gode priser både hos UA og Widerøe.

Også særdeles gode priser til Hawaii.

Eks. UA BRU - HNL med utreise 3. Aug. og hjemreise 17. Aug kr. 13767,-
God tilgjengelighet med flere selskaper i sommer, t.o.m August.
Jeg hadde slått til på dette tilbudet hvis jeg hadde hatt mulighet. Dessverre er prisene endel høyere fra September og utover når jeg planlegger bryllupsreise :(

Fant noen gode priser til Seattle her. Frister å slå til. 13k BRU-SEA. Plasseres business i UA Domestic First?

Kjempegreier! :) Men jeg gir meg ikke enda, har et spm til.. Chatten kunne ikke gi meg svar, men hvor mye gir P klasse hos Brussels opr. by UA i Eurobonus?

Litt OT, men ser at BA/AA nesten matcher. Mulig å fly for under 15000 til HNL, og det er billig og oppgradere BA-flighter med poeng... Her må det forhandles med fruen...

Litt OT, men ser at BA/AA nesten matcher. Mulig å fly for under 15000 til HNL, og det er billig og oppgradere BA-flighter med poeng... Her må det forhandles med fruen...

Kjempedeal det ja. Får sølvkort / halvt gullkort med på kjøpet også.

Noen som veit om hvor ofte UA bruker de nye 777 sine til BRU? Og hvilken av IAD, ORD eller EWR det er størst sjanse å få de nye biz-setene? Vil jo faktisk ha en god del å si for reiseopplevelsen.

Andre ting man må være obs på ved UA sitt biz-produkt?

Hadde jo vært helt konge å fått med seg både SFO og LAS på en USA-tur, og koster vel ikke mye å fly mellom der på eco heller.

Da var BRU-ZRH-ORD-LAS-ORD-ZRH-BRU bestilt for ca. 13000. Legg til en tusenlapp i tilslutning med SAS, og man ender opp med småpene 29.400 poeng (+EBG-bonus) og en ferietur til Sin City. Anser Swiss som er tryggere valg mht. kvalitet på IC Business, samt at de også gir 200% EB-poeng for P-klasse. Kunne routet via LAX på utreisen, fristet litt, men måtte kjøpe separat tilslutning til LAS for å unngå prishopp.

Takk for tipset!

Kjempedeal det ja. Får sølvkort / halvt gullkort med på kjøpet også.
Du får mer enn bare halvt gullkort. BA/AA er fleksible når det gjelder routing. F eks gir BRU-LHR,LCY-JFK-LAX-HNL t/r 40+210+210+210 x 2 = 1340 TP. Kun 160 TP igjen til gull. Gjelder bare å booke alle AA-flighter med AA-nr og ikke som BA codeshare. Dette er mulig på AA sin hjemmeside eller via BA sin telefonbooking.

Du får mer enn bare halvt gullkort. BA/AA er fleksible når det gjelder routing. F eks gir BRU-LHR,LCY-JFK-LAX-HNL t/r 40+210+210+210 x 2 = 1340 TP. Kun 160 TP igjen til gull. Gjelder bare å booke alle AA-flighter med AA-nr og ikke som BA codeshare. Dette er mulig på AA sin hjemmeside eller via BA sin telefonbooking.

Mulig jeg leste fare rules, men syntes det stod max 2 transfers per vei.

Uansett genialt å fly via LCY, både for poeng og opplevelse.

Re: Re: Gode businesspriser fra Brussel

Da var BRU-ZRH-ORD-LAS-ORD-ZRH-BRU bestilt for ca. 13000. Legg til en tusenlapp i tilslutning med SAS, og man ender opp med småpene 29.400 poeng (+EBG-bonus) og en ferietur til Sin City. Anser Swiss som er tryggere valg mht. kvalitet på IC Business, samt at de også gir 200% EB-poeng for P-klasse. Kunne routet via LAX på utreisen, fristet litt, men måtte kjøpe separat tilslutning til LAS for å unngå prishopp.

Takk for tipset!

Booket du dette på Swiss sine sider?

Booket du dette på Swiss sine sider?
Fant prisen på wideroe.no, men da til 14.000. Reisebyrået mitt klarte imidlertid å få prisen ned i 13.000 - uten at jeg helt forstod hvorfor.

Men fant altså 14.000 ved å kjøre 'multi city'-søk på wideroe.no. Der var det også mulig å leke seg frem til ZRH-LAX for samme pris, men hjemreise fra LAX/SFO fant jeg ikke. Da måtte jeg fra LAS via ORD.

Fant prisen på wideroe.no, men da til 14.000. Reisebyrået mitt klarte imidlertid å få prisen ned i 13.000 - uten at jeg helt forstod hvorfor.

Men fant altså 14.000 ved å kjøre 'multi city'-søk på wideroe.no. Der var det også mulig å leke seg frem til ZRH-LAX for samme pris, men hjemreise fra LAX/SFO fant jeg ikke. Da måtte jeg fra LAS via ORD.

Spennende. Men UA i P gir vel også 200% hos EB? Siden du nevnte at LX i P hadde 200% mener jeg...

Back