God vinterlig tirsdag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Asker. Påfyll av snø, så ble en rask økt med måking etter levering av barn. Kona har også hjemmekontor i dag, så får vel fjonge opp lunsjen litt. Må uansett en tur til Asker sentrum for noen ærend. I kvelds skal det spilles inn podcast. Ha en fin dag

Morn fra Kolsås, varme 4 kuldegrader i dag og man hører fuglesang. Egentlig brukbar arbeidslyst og det er trivelig med litt påfyll av hvitt ute, selv om det nok smelter bort fra helgen av igjen

God morgen fra Lillestrøm. Nytraktet kaffe i koppen, usedvanlig tynn innboks og en relativt åpen dag venter. Men skal nok finne på noe søl å bruken tiden på.

Ha en fin en

God dag fra en brakkerigg ved sjøen under innflygningen til BGO. Her er det nesten sommer i dag, med 15 grader varmere på morgenen enn i forrige uke. Blir vel ikke like stor forskjell på dagtid, men det merkes uansett at vinteren nå (forhåpentligvis) er avskaffet for sesongen. Er eller skuffende få fly å se på for tiden.

God midt på dagen fra gjemmekontoret!
Her er det grått og 1 plussgrad. Det ventes masse snø til kveld og natt før det skal bli vårlige 5-7 grader de neste dagene. Så da skal det bli skikkelig slapsete tenker jeg.

Men nå: Skiskyting!

Kald tirsdag, ja ...
Slapp såvidt unna isstormen som feier over mesteparten landet. Er omtrent bare Floriida og California som har plussgrader nå.

Masete på morran idag med Teamsmøte allerede klokken null-seks-nullnull. Men fikk gjort det vi skulle, og dagen min slutter allerede om en time, så da skal jeg nok ha meg en liten lur før matchen.

Back