• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God (våt lørdag)

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
God (våt lørdag)

regnet øser ned i Asker, Prinsessen har nettopp våknet og dermed er det slutt på fars ivrige innscanning av gamle utgaver av SAS Inside (lånt ut av EB). Selv med ny rask PC fra DELL tar det noen minutter å scanne hvert blad. kanskje blir jeg ferdig til EB kommer hjem... hvordan går det med din del, Kurt??

Re: God (våt lørdag)

Ganske grått her også, men solen begynner såvidt å titte frem.
Etter å ha hatt coopertest (løpe så langt man klarer på 12 minutter) igår er jeg ekstremt støl (eller lemster som vi sier her), og klarte såvidt å komme meg opp av sengen.
Tenker jeg får prøve å komme meg på butikken etterhvert, ellers blir det vel bare sofasliting resten av dagen. :p

God morgen fra Daytona. Klokken er 0745, det er 21 grader, litt disig, men blir nok en fin dag i dag også. Meldt ca 30 grader dagene fremover, med en del sol, og selvsagt mulighet for litt thunderstorms.

I dag blir det første tur i Seneca. Multi blir moro!

God helg!:cheers:

God eftermiddag ifrån St. Raphaël. Besöker mor och far och njuter av god mat och avslappning vid swimmingpoolen. Inte så svårt när det är 25 grader ute.

Alla mina beställningsjobb börjar att bli färdiga nu, bara lite finputtsning som skall göras innan jag kan bränna dom på CD-skivor och skicka iväg.

Med önskan om en fortsatt fin lördagseftermiddag.

Originally posted by CK
... hvordan går det med din del, Kurt??

For min del er det informasjon jeg er på jakt etter, ikke bildene. Regner med at noe av dette dukker opp under Airlines/SAS over tid - bildene får jeg selv stå for :biggrin
LN-RMK.jpg

MD-87 LN-RMK tar av fra 24L på Manchester 15 mai

En liten time tidligere ble dette bildet tatt fra Aviation Viewing Park
AVP_01.jpg

Det var bedre oppmøte der enn på vollene rundt OSL :)

God ettermiddag fra Fornebu :)

Her er det like ille ennå, det høser ned vann fra oven.

Det ble ikke noe flystevne på meg imårra heller , må jobbe,men det er sånn som kan skje den beste (tilåmed meg)

Bedre dag ønskes :)

S A

God ettermiddag fra Farmen. Her har dagen gått med til å rydde i garasjen. Etter en vinter med oppussing og utbygging av hovedhuset var det til slutt bare skrot, byggematerialer, stilaser og masse annet rart der inne, og slettes ikke plass til noe kjøretøy der. Nå er det ryddet, kjørt bort og kostet fint, så nå får alle 3 bilene plass der inne igjen :p .
Nå får jeg vel pakke meg en liten veske, da jeg skal til Nice fram til torsdag. I morgen blir det da MJF-TRD-OSL-MUC-NCE med WF/SK/LH/LH. Det er på slike turer at det er en bitteliten ulempe å bo et stykke unna OSL, slik at jeg ikke når noe direktefly.

.. og her er slaaballsesongen over ... siste matchen endte med blodbad i vaar disfavoer, selv om det ikke telles poeng paa dette stadiet.

Overskyet - regnbyger - rundt 20 grader .. i morgen gaar turen til Fairbanks (via Anchorage), hotell med wi-fi er bekreftet, saa se frem til litt gamle DC'er og annet snadder.

Back