• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tysdags morgon!

wf145

at your service!
God morgon frå Ørsta/Volda, klokka har knapt bikka 7, og her er allereie 21,5 grader! Ha ein betre morgen og dag!:thumbup

Gooood morgen fra Drammen. Solen skinner fremdeles, kaffen er helt i koppen og klar for en ny dag. Skulle liksom være ferietid og stille på jobben, men det har vært nesten like mye å gjøre som vi har i høysesong - så jeg lurer på hvordan høysesongen blir i år... Ha en fortreffelig dag!

Riktig god morgen ønskes dere fra midnattsolens land.

Sol i dag også, hipp hurra for været :smokin

Mornmornmorn fra Fornebu. Vil nødig rappe gode uttrykk fra andre, men LN-ATCs "severe CAVOK" er beskrivende for ståa her akkurat nå. Synes termometeret viste 22 grader også ved ankomst her for en time siden. Blir nok en is ute på plassen i dag!

God morgen!

Termostaten viser 23 VARMEgrader og det er ikke en sky å se i mils omkrets her på Østlandet.. Tyder til å bli en OKEY dag i solen :up:

God DAGEN fra Asker/Heggedal :up:

Solen skinner, det er 24 gr i skyggen, og her nytes en fridag tl snekring av terrassebord...phu, bare et par timer igjen nå, sååå blir det en kald pils på den nyyye terrassen :cheers:

ha en strååålende dag i varmen alle :hi2

Og her er det som vanlig pøsregn når Quart-festivalen begynner.
Glad jeg ikke skal på noen konserter. :)

..hadde en perfekt reise til jobb i dag.....etter en god kopp kaffe paa terrassen med utsikt over Eastsound.....spaserte jeg ned til brygga...hvor en Bever ventet...totalt e-tkt, null TSA.....absolutt null TSA.....steg en ombord......og med den beste! innflight musikk som finnes floey vi i 2-300 meters hoeyde over vannet inn til Seattle...Lake Union var saa full at Kystvakten hadde laget "rullebane" til Kenmore i form av boeyer.....noe piloten synes var greit for backup.....men han landet elegant mellom diverse millioner i plaststudier......

Ah, endelig en varmdag med litt fri ved sjøen , bading grilling , sommer pls bli her leeeenge .

Seint svar herfra, men siste uka før ferien nå. Endelig fikk jeg mulighet til en OSL-tur i kveldssolen. Frakterne var hovedmålet, og med avganger på 19L så måtte det bli masse motlys. Men det er jo moro det også, (med unntak av de som regjerer på Airliners.net).

Går flyet kl.20:40, så går det 20:40, selv om en kunne ønsket av den gikk 10:40...

Idag var UPS der med nyfargede N4218UP, fin å se:

Attachments

• UPS-n428up-050705nc-800.JPG
    UPS-n428up-050705nc-800.JPG
    79.8 KB · Views: 4
Du fikk kanskje den nye TNT-757'en ogsaa? TF-FID som kom fra opplag paa Everett ... :)
Etter hva jeg kunne se av et bilde paa et annet forum, ble den satt inn paa OSL direkte.

Originally posted by LN-MOW
Du fikk kanskje den nye TNT-757'en ogsaa? TF-FID som kom fra opplag paa Everett ... :)
Etter hva jeg kunne se av et bilde paa et annet forum, ble den satt inn paa OSL direkte.
Nei, den så jeg ikke. Det var visst kvelden før den hadde vært her, men i går var det velkjente SU-EAG.

Attachments

• TNT eag 050705-800.JPG
    TNT eag 050705-800.JPG
    89.6 KB · Views: 1
Legger ved DHL´s OO-DLG som taxer ut for avgang på 19L også, så vet dere hvilke tre av de faste som var der i går :)

(Jeg kom akkurat for seint til å forevige at Aeroflot var kraftig forsinka med sin DC-10, men det er en annen sak).

Attachments

• DHLdlg050705-800.JPG
    DHLdlg050705-800.JPG
    106.4 KB · Views: 2
Back