• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag!!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Sitter paa hotellrommet i ATL og hygger meg med en mikro-oel innkjoept i det rikholdige utvalget av spesialoel paa Publix (se under).

Her sitter tordenskrallene loest og regnbygene kommer tett, det er hett og fuktig - ATL er akkurat som jeg husker fra tidligere!

ATA har ikke glemt meg .. skal til Cherry Point (NC) soendag og leke med en 757-300 .. og neste uke vil de ha meg i Seattle igjen. Og uken deretter! Og paa veien stopper jeg i Gulfport/Biloxi. Blir minst ett nytt selskap (PSA) - holdt paa aa faa E-170, men prisforskjellen ble for stor. Sisteuken skal jeg ogsaa 'close' paa huset og sende flyttelasset, saa da faar jeg gratistur og til og med betaling! ATA likes me ....

Attachments

• beer.jpg
    beer.jpg
    43.6 KB · Views: 4
Glad torsdag... Formen er på topp - selv med inntaket av vin etc. i går kveld. Første møtet er i Vika klokken 07:30 - så ordtaket om Helt om kvelden - helt om dagen gjelder absolutt i dag. Glad torsdag til deg!

God morgen !

Jeg sitter å koser med en velfortjent kald cola etter at dagens morgentrim på sykkel er gjennomført. Det gjelder jo å få inn de kaloriene en har forbrent slik at en ikke risikerer å gå ned i vekt. :biggrin

Ellers varmt i Alta i dag. 15 grader men overskyet.

Originally posted by SK384
Jeg sitter å koser med en velfortjent kald cola etter at dagens morgentrim på sykkel er gjennomført. Det gjelder jo å få inn de kaloriene en har forbrent slik at en ikke risikerer å gå ned i vekt. :biggrin

For å sitere Arne Brimi: Du kan ikke slanke deg hele tiden, fordi da blir du jo bare tynn. :hoho

Go'morn fra Tromsø

Her er overskyet også , og en ca. temperatur på 15 grader. Lett regn på morran ,men gitt seg nå. Håper alle får en fin dag.

Synes forresten alle kan skrive en hilsen under en denne topicen , det er bare hyggelig at alle som er logget inn kan skrive en hilsen. :nor

En gledelig torsdag. Dagen skal brukes til fordypning i reisehåndbok om Budapest. I morra tidlig tar vi DY dit for å feire 10-år bryllupsdag. Fruen vet ingenting, men i kveld får hun vite at hun skal til en storby. Får ikke vite hvilken før vi står på OSL. Antar at hun ikke følger med her så dere får vite det før henne.

Om noen har tips angående gode restauranter i BUD er jeg glad.

Roar

Mornings, eller hva jeg skal si. Formen var IKKE god i morges (eller i går kveld for den saks skyld) til tross for at jeg ikke drakk så mye. Må ha vært blandingen...

Godt at man er student med flexitid på lesesalen!:D

God kveld fra SVG, her blåser det "kuling" fra nordvest og ikke mye som ligner på sommer.
RH,
Budapest er en fin by og du finner god mat i de fleste prisklasser. I gågaten i sentrum finner du noen fine og rimelige plasser å spise. Ungarerne er kjent for sin "Gulasj" i forskjellige varianter. Dette bør du prøve. Ellers kan jeg anbefale deg Hotell Gellert og tyrkisk bad.
Du trenger ikke bo på hotellet for å bade. Dette er en stor ting for Ungarerne som kommer dit for å ta sitt morgenbad. Det er et stort offentlig bad som inneholder det meste av bekvemmeligheter. Gellert ligger på østsiden av Donau. Rett over broen for det store markedet i Budapest som jeg også vil anbefale et besøk.
Vil anbefale kjøp av dagsbillett med trikk til 3-5kroner i Forint. Du kan reise på kryss og tvers i Budapest for en svært rimelig penge. Trikkerutene går over hele byen.
Flyplassen Ferihegy har en flott utsiktsterrasse som egner seg godt til å ta bilder av fly.
Utrust din bedre halvdel med et par solbriller og en Cola og ta bilder. Det er flott utsikt fra terrassen

Back