• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag :)

zico77

Developer
Medlem
God morgon frå Trondheim!

Eit skritt nærare helg :) Først gjennom dagens oppgåver.

Ha ein flott dag alle saman!

God torsdagsmorgen

God morgen fra Bislett. Da har man fått krøket seg opp av sengen og det er på tide å komme seg på jobb. Tror nok det blir noen timer ekstra på kontoret idag, før målet er å få seg en løpetur ikveld. Ha en fin dag

God morgen fra Forus!

Rimelig trøtt i dag, var ferdig i går rundt 00.00 og sovet dårlig i natt, så dette kan bli en lang dag ^_^

Men på den andre siden, som er mer postitivt, det er torsdag, har aldri vært så nærme helg denne uken som nå! :p

Ha en fin dag forumister! :)

God Morgen fra Park Inn London Heathrow. Her har man våknet etter en natt med to puter som var litt for hard for meg så nakken er litt gåen, men det går det nok til :) Ellers så planlegger man en liten tur inn til selve London for å besøke en fotballstadion som har samme navn som et flyselskap ;)

Får se om det blir litt spotting før man drar også eller om man venter til man kommer tilbake :)

Nok en god morgen fra Trondheim :D
Her har man en grålig dag, men ok temperatur.Gårdagen bragte ikke pils og treningstur, så det må bli idag det da..... :rolleyes:

Ha en strålende dag idag folkens :nor :nor :nor

God morgen! Da sitter man hjemme å venter på installatører fra Sønnico som skal legge opp ny telekabel for meg, da overspenning har nærmest invalidisert nåværende noe som medfører svært lav hastighet. Så får man håpe de kommer før jobben maser for mye om at jeg må komme meg avgårde.

Så da blir det vel en sein kveld på jobb tenker jeg....

Med ønske om en god dag! :)

God morgen fra Czaplinek I Polen hvor vi har besokt gode venner I noen dager. Varmt her i dag, 27 grader allerede, så det blir kun en liten 3 timers etappe fram til byen Torún I dag, før vi i morgen ruller videre til Warzawa. Bobillivet er overraskende bra. Man er fri som fuglen, har hus, kjøkken og kjøleskap med seg og det er ikke Noe stress;-)

God morgon från Sigtuna.

Blev väckt av banken som meddelar att mitt Mastercard har blivit kopierat och att ett nytt kommer. Som tur är har jag ett annat vilket gör att jag inte behöver besöka ett bankkontor för att få ut pengar.

Idag går turen till min lägenhet i Uppsala för att förhoppningsvis avsluta renoveringsarbetet och göra den inflyttningsbar kommande vecka.

Goood morgen fra Arlanda, hvor jeg sitter på Robert's Coffee med en riktig så god latte og venter på at det skal innfinne seg folk hos DL så jeg kan få sjekket inn. Toget var på rute og gikk helt til OSL for en gangs skyld, og det var heller ingen køer å snakke om på OSL.

Hadde en treseter for meg selv på SK850, og jeg satte umåtelig pris på den lille frokostboksen jeg fikk på turen over. Hyggelig og effektivt crew satte prikken over I'en.

Nå består den store utfordringen å finne strømuttak så jeg har full-ladet laptop før avgang ...

God formiddag fra Krsand!

Her har jeg bevilget meg en feriedag i dag. Så da ble det sove litt lenge før vi nå gjør oss klar til å ut i båt og til hytta. Litt grått foreløpig med yr påstår at det skal bli en strålende ettermiddag.

Ble ellers ferdig med min trip-report fra sommerens Asia tur, for de av dere som måtte være interesserte!

God tur over dammen, MOW!

BF:cool2

God formiddag fra Sandvika,
Ligger godt ann jobbmessig, godt det er felles ferie for mange. Det gir god anledning til å komme ajour med det meste.
Nydelig vær idag her idag, det skulle gi en fin retur over fjellet til SVG med SK4045 senere i ettermiddag.
Kommer sikkert til å bruke kameraet under take-off eller landing dersom interessante motiver dukker opp.
Ha en fin sommerdag alle forumister.

Så er man hjemme igjen, og konstaterer at plenen må klippes og diverse ampler må vannes.
Turen over dammen gikk greit, også denne gang med flere pax enn seter. Dvs. at det fantes noen på klappseter rundt omkring. Litt turbulens rundt 30 grader vest, ellers ikke noe. Noen tlf. ang. et møte i morgen, en tur i butikken og litt sløving pga. litt jetlag, så er man snart klar for en enkel middag.
Nå er det 4 dager fri før retur til EWR i neste uke. Det skal bli bra! Kun to dager mellom IAD og EWR-turene merkes! Augustprogrammet byr på 2xIAD og 2xEWR (ett med to netter!) samt en økt i simulatoren. Arrangering av en 6-dagers sammenkomst med ungdom fra div. land i Europa den første uken, boklansering i Colosseum Kino den 18/8 (ikke mine bøker!) samt en Bordeaux-smaking i Operaen den 31/8 fyller opp resten av den måneden skulle jeg tro!
Ha en fin kveld.

God kveld fra Sjursøya. Her er jeg i ferd med å avslutte for uken. I kveld blir det DY632 på meg over fjellet, og i morgen blir det en runde golf på Meland GK. Sannsynligvis en runde på lørdag også. Kan ikke klage på tingenes tilstand nå! :)

Ha en strålende kveld alle sammen og helg til de som har det.

God kveld fra Smøla!
Holder på å pakke for å ta båten inn til hytta noen dager tror jeg ;)
Var godt å komme hjem fra siste dag på ICA før helga idag :D

Så er man hjemme igjen, og konstaterer at plenen må klippes og diverse ampler må vannes.
Turen over dammen gikk greit, også denne gang med flere pax enn seter. Dvs. at det fantes noen på klappseter rundt omkring. Litt turbulens rundt 30 grader vest, ellers ikke noe. Noen tlf. ang. et møte i morgen, en tur i butikken og litt sløving pga. litt jetlag, så er man snart klar for en enkel middag.
Nå er det 4 dager fri før retur til EWR i neste uke. Det skal bli bra! Kun to dager mellom IAD og EWR-turene merkes! Augustprogrammet byr på 2xIAD og 2xEWR (ett med to netter!) samt en økt i simulatoren. Arrangering av en 6-dagers sammenkomst med ungdom fra div. land i Europa den første uken, boklansering i Colosseum Kino den 18/8 (ikke mine bøker!) samt en Bordeaux-smaking i Operaen den 31/8 fyller opp resten av den måneden skulle jeg tro!
Ha en fin kveld.

Heisann

Når har du EWR? Skal hele 3 ganger til NYC i august..

God lunch fra Chicago.

Fantastisk vær her i dag.

Landing på 27L/R/28 i dag også, så var klar for bilde, men SAS landa skikkelig tidlig og mens jeg var på dass. Typisk SAS..... Ble KLM istedetfor.

Mye arbeide, lite arbeidslyst etter en lang dag i går, dog glad for at jeg ikke er i MOWs sko akkurat nå ihvertfall. Det er bare å brette opp ermene og sette i gang!

IMG00037-20090716-1153.jpg

Kjenner jeg er litt misunnelig på kontorutsikten til Tommy..

Her er min: kan være heldig å se et fly komme opp ca. bak treet midt i bildet når de tar av fra 19L.

1ea6c11d.jpg

Last edited:
Back