• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God morgen fra deltabyen Lillestrøm. Her er man oppe og klar for tur snart. Snuta rettes mot OSL om litt og deretter Gotland. Sete 1A på begge flighter. ;) Sola skinner utenfor allerede og det skal den også gjøre på Gotland. Kaffe i koppen har jeg også, så alt er bare stas her.
Ha en fin en alle sammen! :)

Glad torsdag fra Ris. Her settes snuta mot en annen øy - Tjøme og Verdens Ende. Solen skinner det er varmere...kanskje blir det bading i løpet av dagen også. Ha en flott Himmelsprett.

Mornings fra Sandaker. Oppe med arvingen, så greit starte dagen med en espresso. Kone og barn sendes sørover etterhvert. Selv er det eneste på planen en løpetur og lunsj med en kamerat. Ikke umulig det blir sofaen og TVen i kveld. Ha en fin dag

Mor`n fra Oslo nord/øst - i enden av Groruddalen - Her er det sol og varme og etterhvert skal det bli enda varmere - flott langhelg med mye sol og varme -

Kvelden avsluttes med noen gode kjøttstykker, kanskje på grillen.

Jan

God morgen fra Snillfjord. :)

Her er været kort sagt grått og vått, men overleve tror jeg man gjør uansett. Dagen starter rolig med litt frokost og en kopp varm te på denne kanten før man etter hvert drar seg utenfor husets fire vegger. Dagens fremste plan er å få hentet en kystdrakt som er ferdigsydd og klar for levering til neste ukes konfirmant.

Ha en fortreffelig en! :)

Morn frå lyst og fint veir i Paris. Litt usikker på korleis eg skal legge opp dagen; flyavgang i ettermiddag men det er uansett ikkje så lenge før eg må bevege meg til flyplassen tenkjer eg. Er det noko spesiellt tidspunkt bagdrop opnar på europaruter, eller kan eg reise ut ganske tidleg og bli kvitt bagasjen?

Ha ein bra himmelsprett!

God himmelsprett fra gullstua på OSL. Hadde gledet emg til "pølsefest", men ble møtt av en gryte med boblende meksikanske greier.

Må på flyet til Japan lese meg opp på do's and dont's for onsen. Regner med at det er relativt forskjellig fra FKK-oppplegget jeg ble møtte med i Østerrike. Min største bekymring er om det var dumt av meg å droppe shorts for denne helgeturen, det skal jo bli opp mot 30 grader på lørdag men det er såvidt jeg husker ikke vanlig å gå i shorts i byer i Japan.... om det ikke er turister fra USA da.

Ha en god en alle som har styr på bekledningsregler dit hvor de skal.

Hah, en som ikke var fornøyd med at så mange stod foran seg i køen for prioritert boarding.spurte mannen foran seg "Reiser du i Pluss?" Da ble han vist diamantkortet vedkommende hadde i hånden. Vill fossroing. :-)

Alltid godt med det som er unnagjort.

Grått og vått på morran, men det skal snart klarne. Fin dag for en fotosafari til nærlyplassen da temperaturen vil hode seg på den behagelige siden. Har heller ennå ikke beskuet 747-utstillingen til Delta, så det skal bl stas. Ligger dermed an til litt freddasbilder. :up:

God ettermiddag fra Apollon platebar der man er klar for krankupp med Stone. Har tjuvstartet med en Tangerine Express IPA og føler det var helt rett.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Back