Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Vi får nå se da. Som en "tar heel" fra lille UNC mener jeg stadiumen på skolen etter siste utbygging "bare" tar 63,000 tilskuere. For college football altså. Og det fylles da opp.God morgen herfra også! Stor dag i Amerika! Årets college football sesong åpner med brask og bram i kveld, og her i sørøst (SEC) åpner fruens Gamecocks (University of South Carolina) i kveld mot North Carolina. Styrkeforholdet er omtrent som om Someone's lag skulle møte Vålerenga, men det er gode penger for 'mindre' skoler som NC. College Football er forøvrig en av de aller største idrettene her borte, og enkelte skoler har tribuner som tar over 100.000 tilskuere. Dette er religion for mange.
Vi får nå se da. Som en "tar heel" fra lille UNC mener jeg stadiumen på skolen etter siste utbygging "bare" tar 63,000 tilskuere. For college football altså. Og det fylles da opp.
62980 .
Verdt å merke seg at man må ned på 15. plass på USA's største stadioner før man kommer til et stadion som ikke er for college football.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_American_football_stadiums_by_capacity
Pokker, nå har jeg bommet, august og september er for kort! Jeg som trodde begge månedene hadde 42 dager :headbang Her er det bare å kvesse blyanten og stå på. :drunk:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.