God torsdag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Pune. Klart for siste dagen her nede. Retur med BA fra Mumbai i natt. Avgangen det flotte klokkeslettet 02:35. Får satse på sjåføren ikke kjører seg bort i Mumbai, hvilket skjedde noen kolleger en gang. Ha en fin dag

God morgen fra Flybussekspressens rute 1. Fly fra OSL klokka 7 er i tidligste laget etter min smak, men greit nok.

DY740 skal ta meg til Mustasjby, så blir det jobbing i Nordfylket, før helga benyttes til sosialisering med familie og venner i Trønderhovedstaden.

Intercont. flights ut av BOM i retning Europa har en ufin tendens til å gå på ukristelige tidspunkt. Erindre at LX starter sirkuset rundt midnatt og så går det jevnt utover natta, til TY har en flight i sekstida.. Menmen, man det er stort sett selvvalgt øvelser!

En god dag til dere alle!

God morgen fra Forus!

Urk sier nå jeg, men godt det snart er helg....

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra varmen – endelig helg om noen timer :) Sofa/Taco/Rødvin coming up. I morgen er det middagsgjester og fullt bord – Suds lokalberømte andeconfit med saltbakte poteter skal skyldes ned med kald!?! gammel Bordeaux.

Last edited:
God morgen, lillefredag er i gang og man merker at helgen nærmer seg med stormskritt ettersom det dukket opp en hyggelig e-post i løpet av natten. ;)

Solen skinner, temperaturen er ikke ille og vi skriver straks mai!

ha en fin dag :)

God morgen fra Narvik. Skal en liten tur opp til Gratangen på et møte i dag, og gjennomføre noen medarbeidersamtaler, før det blir retur til Bergen i kveld. OLCI åpner om noen timer, så nå begynner jeg å bli bra reiseklar.

Retur med BA fra Mumbai i natt. Avgangen det flotte klokkeslettet 02:35.

Da blir det vel kanskje et minitreff i kantinen om du blir litt forsinket?

God morgen fra det Sørlandske!
Solen skinner, men regn skal det bli sier meteorolygen!

Forsov meg i dag gitt. Drømte at jeg holdt på å steke ribbe. Det var julaften og kl 19 var jeg enda ikke begynt med ribbestekingen så jeg stresset. Hver gang vekkerklokka ringte drømte jeg at det var klokka på komfyren som ringte så jeg måtte snu ribba. Da jeg plutselig våknet var klokka blitt 8, og ingen ribbe var å finne i mils omkrets! Og når man da våkner og konstaterer at man ikke vant en eneste krone i Viking Lotto i går, er det sannelig ikke rart at en drikker! Selv på en tidlig torsdag morgen!

Hikk!

BF:cool2

God morgen fra London.

Her kan man konstantere at værmeldingen har gått fra 14 grader og regn til 22 grader og sol. :D Kanskje det blir årets første utepils i løpet av dagen, er morsomt å se hvordan de lokale bare står på fortauet utenfor pubene hvis det ikke er ledige sitteplasser. Har noen forslag til koselige steder å gå, som ikke er like stappfulle som de i Soho?

Ha en fantastisk dag!

God morgen fra London.

Her kan man konstantere at værmeldingen har gått fra 14 grader og regn til 22 grader og sol. :D Kanskje det blir årets første utepils i løpet av dagen, er morsomt å se hvordan de lokale bare står på fortauet utenfor pubene hvis det ikke er ledige sitteplasser. Har noen forslag til koselige steder å gå, som ikke er like stappfulle som de i Soho?

Ha en fantastisk dag!

Javisst!
Mange fine puber utenfor Soho du kan prøve deg på:

- The Drunk & The Virgin Pub
- The Kings Nipples Pub
- The Fisting elephant Pub
- The Cardinals Boyfriend Pub
- The shagging horse Pub
- The Country Cunt Inn Pub

sånn bare for å nevne noen alternativer for deg!:colgate:

Javisst!
Mange fine puber utenfor Soho du kan prøve deg på:

- The Drunk & The Virgin Pub
- The Kings Nipples Pub
- The Fisting elephant Pub
- The Cardinals Boyfriend Pub
- The shagging horse Pub
- The Country Cunt Inn Pub

sånn bare for å nevne noen alternativer for deg!:colgate:

Dine favorittsteder i London? ;)

God torsdag fra Hvam. Uka nærmer seg slutten, og ferien nærmer seg. Tradisjonen tro blir det sikkert passe stressfullt de siste par dagene, og spesielt fredag kveld. Det pleier å være sånn. Tror i det minste det skal bli godt med en friuke, der man først skal kikke på en 63 år gammel mann svette i en gymsal i Bærum, før man skal ut å fly litt, og bl.a. endelig få krysset av Boeing 767 på lista.

God torsdag ønskes :)

God ettermiddag, benytter anledningen til å gratulerer Dag J med dagen :nor :cheers: :USA

Back