• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen!!!!

Guest

ScanFlyer Gold
ja her hvor jeg sidder er det torsdag nu (PEK). Stjerneklar nat og 10 grader.

Skal være i landet i endnu fire dag. De ser ud til at blive lidt mindre stressede end hvad jeg har været igennem siden fredag morgen:
BLL-FRA-PVG-WNZ-FOC-NGB-TAO-SHE-DLC og nu PEK

Kinesiske inderigsfly overrasker til stadighed - i positiv retning. For slet ikke at tale om de fleste af de lufthavne jeg har set - de er ganske enkelt imponerende!

Replying to Topic 'God torsdag morgen!!!!'

Jamen god onsdag aften fra AAR, Jens

Hilsen
Ole

.. og god onsdag ettermiddag fra ATL, hvor jeg sitter og ser Broendby slaa Lokomotiv Moskva! :up: :nor :nor

Er ikke klar for torsdag ennå...alt for mye som gjenstår før det blir årets første kveld på Gino Valente i morgen... Fredag morgen blir nok avlyst...;)

Og her på Manhattan er det grisekaldt! Kommer snø ikveld..

Hvordan kan du skrive Ø, hvis du er i USA?

Bare lurer.. :spin:

Og der fikk jeg svar.. :up:

Edit: Hvordan er været på Østkysten om dagen?

Originally posted by LN-MOW

.. o, hvor jeg sitter og ser Broendby slaa Lokomotiv Moskva!

Oi - der dunket russerne inn tre maal paa fire minutter!! :wow:

.. o, hvor jeg sitter og ser Broendby slaa Lokomotiv Moskva!

Oi - der dunket russerne inn tre maal paa fire minutter!! :wow:

Grrr !!
Smirnof drengene vågnede pludselig af dvalen :mol

Og da er det torsdag morgen i Norge... Blir forberedelser til kveldens arrangement hos Gino. Innen klokken 17:30 bør jeg kunne litt italiensk... Begynner dagen med frokost på B&M...:spin:

God torsdag Norge, her i Seattle er vi ikke kommet lenger enn til 22:00 paa kvelden onsdag, i morgen torsdag (vaar tid) er det thanksgiving. Da blir det kalkun og familiehygge.

Saa happy thanksgiving paa forskudd folkens. :cheers: :hi2

God morgen fra ett tåkete FBU :)

Det ble litt kjedelig på vei ned hit idag da vindusviskerne røyk. Motoren går,men viskerne står like herlig. Mojjo med detta været som er utafor.

Ellers så begynner langhelg idag, så da er det bare å nyte livet fram til mandagen

Bildesorteringen tok seg en pause igår,da samboer skulle forpleies med middag ute og Harry potter på kino, Ganske så artig film forresten.

Kos dere folkens :)

Blir KANSKJE spottingtur imårra hvis tåka letter nok til at en kan se noe mer en...eh..ja tåke..

dæven! 11 replies før klokken er 07:15 - men så er det jo Scanair'ere over hele verden. Kult! Tåken ligger som en tykk suppe fra Asker til FBU. I kveld blir det date med kona på Harry Potter mens svigermor er hjemme med Prinsessen. I går ble årets andre juleøl testet, og så langt er det Tuborgs julebrygg som leder.

På nordmøre ser det ut til å bli en grei dag, til tross for kulingen og tordenværet som var meldt i morgentimene nå....
Har gått av nattskift og skal krype under dyna uansett, så det får bli som det blir:)

Et nattskift igjen denne uka, så er det klart for MS "Midnatsol" til Tr-heim og årets julebord på Rica Nidelven. Skal bli bra saker...., det gjelder bare å posjonere ut aquavit'en:thumbup

God torsdag, til dere som må holde øya åpne!:)

God ettermiddag fra Thailand, hvor solen som vanlig skinner og varmen er trykkende. Helt herlig! Noen som vet om det er mulig å få kjøpt skikkelig norsk juleøl på taxfre i TRD eller OSL ? Har fått bestilling fra en strandet øltørst nordmann i Japan som jeg treffer neste helg...

jeg husker ikke om jeg har sett juleøl på OSL, men på CPH har de alltid Tuborgs Julebryg iallefall!

Originally posted by CK

Originally posted by LN-SSL

Et nattskift igjen denne uka, så er det klart for MS "Midnatsol" til Tr-heim og årets julebord på Rica Nidelven. Skal bli bra saker...., det gjelder bare å posjonere ut aquavit'en:thumbup

...og ikke minst er det viktig å komme seg AV båten i rett tid....

:biggrin Joda, det er viktig å følge med, men siden båten går fra Kr-sund 23:00, ank. Tr-heim 06:00 (og kona er med...), blir det ikke så mye rom for krumspring og høyt alkoholkonsum akkurat på den svippturen.
Men på lørdagskvelden derimot..... :cheers:

Originally posted by CK

jeg husker ikke om jeg har sett juleøl på OSL, men på CPH har de alltid Tuborgs Julebryg iallefall!

NORSK må det være .. ellers var det ingen vits mener han... :p

Back