God morgen til alle morgenfugler. Denne dagen startet så alt for tidlig, sov dårlig, og stod opp 05.10 for å ta flybussekspressen hjemmefra kl06.02 en ekstremt ukomfortabel tur med harde nedbremsinger på hver holdeplass, men vi kom til OSL 2min forsinket. Sitter å venter på at KHA skal bli ferdig reparert, flighten 604 til bergen er foreløpig utsatt fra 08.00 til 08.20 Med sete 3A har jeg ikke dårlig tid med å komme meg ombord, så det får ta den tiden det tar.
Ble utsatt for en ekstra grundig sikkerhetskontrol, til tross for at det eneste av metal jeg hadde på meg var knappen i buksa, og Swatch klokka.
Etter et lite ærend hos Politiet i bergen (heldigvis er det ikke jeg som har gjort noe galt, heller motsatt) Etter besøket hos snuten jeg kjøre hjem og er hjemme utpå kvelden en eller annen gang.
Ha en fortsatt god dag alle sammen
Ble utsatt for en ekstra grundig sikkerhetskontrol, til tross for at det eneste av metal jeg hadde på meg var knappen i buksa, og Swatch klokka.
Etter et lite ærend hos Politiet i bergen (heldigvis er det ikke jeg som har gjort noe galt, heller motsatt) Etter besøket hos snuten jeg kjøre hjem og er hjemme utpå kvelden en eller annen gang.
Ha en fortsatt god dag alle sammen