• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen

• Thread starter Thread starter OMW
  • Start date Start date

OMW

Oppe før EB?
I mangel av US Airways sticker ble det amerikanske flagget i topicen i stedet. I dag bærer det tilbake til MOW-land med US Airways fra OAK for nye transkontinentale eventyr i småfly :musikk

Ha en bedre torsdag :up:

Replying to Topic 'God torsdag morgen'

God Morgen. Her i Oslo er det grått og itillegg var jeg 15 min forsent ute noe som betyr mer traffikk:baeh

Glad torsdag! Ganske rolig trafikk på E18 om dagen -har folk startet ferien allerede?? Spennende om det blir streik i PARAT i dag, enn så lenge går iallefall flyene og vi x'er fingrene for at det blir en løsning i løpet av dagen slik at vi fortsatt kan holde flyene på vingene. Søndag blir det nytt flyselskap (Transwede II) og ny flyplass (LCY) på meg, og dét blir spennende! Hvor i London kan skal jeg gå for eventuelt å bruke noen av skattepengene på flymodeller?? Hamley's hadde et dårlig utvalg sist jeg var der.

God morgen fra stranden hvor det er halvannen time til flyankomst. Dagens flight er en 753 til Wisconsin. Bedre enn Irak ...

Glad torsdag... Et døgn i Bergen var ikke ille... Tror jeg har bodd på Norges stiligste hotel: Clarion Collection Hotel Havnekontoret...100 poeng!!!

Hjem fikk vi til og med byttet avgang på Norwegian uten å betale gebyr...:up: Nå er det pizza og vin på terrassen...:spin:

Og ettermiddagen her har gått med til å skaffe enda en Nokia N90, kjøpte 1 for 72t siden, den daua rett å slett på benken før idag.. vips masse penger tilbake.. og en ny er i hus.. Hell å lyygge..

Ellers har det kommet ett fiiint dislag på himmelen, noe som ikke gjør noe særlig siden det fortsatt er godt over 20 grader.

13 dager til avreise.. 3 dager til ferie! :spin:

Puh ... tilbake paa hotellet etter fire timer paa stekende varm tarmac. Naa smakte det veldig godt med burrito supreme og iste ... :up:

Hadde selskap med Omni paa tarmacen der borte .. bilder foelger.

Og da er vi klare til CO038 EWR-OSL i kveld og til en weekend i Oslo, en uke i Paris og 4 dager paa Fyn! Vi har gledet oss lenge til dette og er relativt godt forberedt mht til streiker og all annen faenskap som maatte komme:p
Skal fly med Norwegian to rundturer neste uke, det foerste er Oslo-Paris-Oslo og andre er Oslo-Copenhagen-Oslo. Blir spennende aa se hvordan det virker ogsaa!

Back