• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad torsdag ønskes dere i gamlelandet og dere som skal på fly&vin i særdeleshet. Vi tar allerede nå et glass hvitt eller rødt - kommer an på hva storebror i 2. etasje har mest lyst på... Hadde også et glass merlot til lunsj i dag - nam nam. Ha en bedre torsdag...:cheers:

Replying to Topic 'God torsdag morgen...'

...av vinglassene?

Sitter og ser paa webcam fra Voksenlia og du verden saa flott Oslo vest/Baerum er kl 04.42!
voksenlia.jpg

Slaar iallefall knockout paa Alexandria. LA hvor jeg sitter naa ...

Har gjort unna flight nummer 1 - har tre igjen foer jeg reiser hjem fredag formiddag. Middagen ble inntat paa Cajun Landing, som ligger rett nedenfor hotellet mitt. Ordentlig cajun-mat! Mmmmmmm......!!! :up:

Ser at det lysner i Oslo..her på øya er det bekmørkt og klokken er bare 20:30...:wow:

Gudbedremeg, omsider framme på jobb etter en ganske lang tur sørover fra Kløfta.. Det er såpeglatt på veiene så de av dere som skal ut må for all del være kjempeforsiktige

Ellers vanker det fr.stad tur idag, svigermor fyller år . så da må vi ned å si hallo.

Kos dere folkens :)

God torsdag. her i Oslo skinner solen. Blir en kort dag på jobben får jeg 12.11 setter meg på flytoget på Lysaker og begir meg i retning OSL for min Belfast tur!

Som bildet viser:Bare finværet på Nærsnes!
Det blir avgang med hurtigbåten fra Slemmestad kl. 16:55.Ankomst Aker Brygge kl. 17:25.Innstallert på ORO Tapas Bar i god tid før "Fly og Vin" starter kl. 18:00!:cheers:

God dag fra Krsand også! Bare en dag igjen til avreise nå!

Synd jeg ikke hadde mulighet for å delta på Fly & Vin. Oro Tapas er jo ikke av det dummeste man kan kjøre i seg! Hvor mange er påmeldt?

Ha en hyggelig aften! I morgen er det avg til østen! Hurra!

BF:cool2

Ingen god dag aa vaere bortreist ... kona har faatt allergiattakk som har satt seg i brystet, minstemann vaaknet med diarre og eldstemann kom hjem fra fotballtrening med noe som van vaere brukket ben i vristen .... I tillegg er huset fullt av meksikanske malere ....

Saa kavaleriet er budsendt, svigermor er paa vei fra Greenville......

Synes det høres helt perfekt tmet å være borte fra huset jeg...;)

Det er det - men man faar jo litt daarlig samvittighet, da .....

Ellers - her regner det lett - og regnjakka ligger i bilen paa Hartsfield...

Replying to Topic 'God torsdag morgen...

Originally posted by LN-MOW

Det er det - men man faar jo litt daarlig samvittighet, da .....

Ellers - her regner det lett - og regnjakka ligger i bilen paa Hartsfield...

Det sägs att dårligt samvete är den absolut sämsta formen för egoism :)

Da var det drukket både vin til lunsj og mens jeg ventet på fergen... På kaia har de en bar som heter Commuter Comfort - bra navn...:up:

Back