• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen

LN-FHU

Superflyer
Riktig god morn fra Tromsø. Etter en våkenatt var det bare å komme seg på jobb. Fikk altså ikke sove, dermed ble det "Catch me if you can" og "Oceans 12" istedet. Vips så ble det jobbtid gitt.

Ja ja, får håpe det blir søvn senere i dag iallefall. Ha en sprudlende torsdag ;)

:nor

Replying to Topic 'God torsdag morgen'

God morgen Tromsø og alle andre ja :)

For dere der Nord som har hatt en forblåst natt - VEL BLÅST !

Her er snart nattevakten over og det bærer hjem til senga...Yippiiii :up: Og, bare 3 vakter igjen :spin:

Ha en strålende dag alle sammen!

:nor

Vel blåst i hodet mitt også...;) Kom ikke hjem før 01:15 i dag tidlig og er nå "klar" for en ny dag. dagen skal tilbringes i sin helhet på Reiseliv06 på Lillestrøm. Ha en bedre dag...

God torsdag fra Drammen. Dagen begynte elendig, sent ute, bilen skikkelig nediset og når jeg var ferdig med å skrape var den dugget helt totalt igjen innvendig... æsj, sånt blir man ikke i godt humør av. :pissed

Satser på at dagen blir bedre utover, i dag kommer ihvertfall vinterens påfyll med ved. Nå begynner det å bli litt slunkent, så 2 paller á 1500 liter skulle gjøre susen. :)

Her i ATL ser det ut til aa bli en fin dag med temp paa over 20 ... faar besoek av en taktekker idag, som skal fikse en flekk av taket hvor pappen har blaast av. Dette skjedde seff paa et sted ikke jeg toer aa bevege meg ....

*GRATULERER!*

Kan vi spoerre om hvem som har vaert gale nok til aa ansette deg?? :devot:

Originally posted by LN-MOW
Kan vi spoerre om hvem som har vaert gale nok til aa ansette deg??
Skole.. SFO.. skal passe andreklassinger.. iiiiik...

Litt av en start på dagen... første trinnet utenfor døren og jeg tok en dobbel saltomortale eller noe i den duren. Mye blod, en avrevet negl og en høyrehånd tapet, plastret og bandasjert...:wow: :(

Back