God torsdag morgen - det er høst.

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
God torsdag morgen - det er høst.

Været er bra 9 grader og helt blå himmel er i Oslo Nord - flott start på en høst.

Ingen flyplaner denne dag.

Jan

Re: God torsdag morgen - det er høst.

God torsdag morgen!

Endelig er det tur til Hong Kong med SAS, reiser KRS-OSL-ARN-HKG idag. Ser fram til en langhelg alene, med mobiltelefonen avslått og bare meg selv å tenke på ;)

Ha en fin dag!

God morgen fra TRD!

Her sitter man og venter på avgang til ARN, men skal IKKE videre til HKG denne gangen selv om mange av dere andre trolig er med flighten.. Får nøye meg med å holde lua i hånda og vinke farvel...

På tur til MAN derimot og en helg i fotballens tegn med gjester og kunder! Om noen av dere er i Manchester i helga så er det et norsk fotballvorspeil på baren "Norwegian Blue" fredag kveld fra kl 18! Send meg PM om dere vil være med der, så skal vi nok få fikset det...

Ellers får dere alle nyte finværet landet rundt, og god tur til dere som skal over steppene til HKG senere i dag!

Kim

God dag fra Gamle Oslo - jeg skal bare bort til Grønland i dag. Får vel avlegge en stemme på det vanlige partiet. Synes fortsatt at det eldste står seg bra. Den sykemeldte er i forbausende bra form, så jeg får vel tatt en kaffe i solen også. Det kan rapporteres om 16,6 grader kl 11:03. Ha en fin-fin torsdag!

God dag fra Snillfjord! :)

Her har høytrykket omsider etablert seg og det skal holde seg enda en god stund, det kan en like da bil må vaskes og plen slås....bare en får fatt i en gressklipper først! :D Lite planer denne dagen, men kraftlaget tar strømmen fra 16 til 19 i ettermiddag/kveld pga arbeid med nye 714, inntil da skal dagen nytes som best den kan. På himmelen i nord flyr 9V-SWO på vei til IAH og i sør kommer snart SK945 med LN-RKF A343, flott å se originalen av modellen som pryder peishylla også. ;)

Ha en strålende dag forumister!! :D :D

God torsdag fra OSL. Venter på fly til ARN og videre til HKG

God dag fra Prærien. Lunsjen er inntatt og en dobbel espresso nytes med litt forum før Excel'en skal sveives i gang igjen. Ha en fin dag [emoji335]

En liten Live-oppdatering fra Guldstugan på ARN:

Her har Richard Gustavsson nettopp klipt snor og erklært ruten til HKG for åpnet. Pianist har de funnet i skapet også, og "Pianoman" (hvilken annen....) runger over loungen.

Smekkfullt av folk fra SAS, deriblandt Eivind Roald etc.. Alle med buttons på jakken, plakater henger, champagne serveres etc.

Feires godt her ja!

Kim

håper de sparer litt morro til oss som kommer til ARN om en time... ;)

G'fårmedda fra nord. Her går snart starten for første etappe av hjemreisen. Satser på at det meste som vanlig går på skinner. Fakirflight i morgen ....

Back