God torsdag fra Verven

killbox

ScanFlyer Blue
Morn fra Verven. Ikke akkurat kø i kaffemaskinen i dag for å si det sånn. Satser på å få unnagjort det jeg har på agendaen i dag slik at en kan ta fri i morgen.

Ha en fin romjulsdag!

Er det torsdag alt?? Nuvel, kontoret er inntatt og jeg er i samme båt som killbox når det gjelder køen foran kaffemaskinen..

Kjører fullt ut med dobbel arbeidsdag, om ikke nært det idag, for å få fri i det minste imorgen ;)

Ha en fin dag!

Det verste koffeinsjokket har roet seg ned. Allerede gjort unna to timer i pulten. Nå bør resten av vakten gå smooth as silk så vi får beholdt julefreden.

Ellers, ha en knall dag.

Mornings fra Tjøme. Klart, kaldt, stille og pent. Høres ut som det enten er frokost snart eller at min kones nevøer er i ferd med å rive ned huset. En tur til Tønsberg for noen ærend før nok en familemiddag i Snadefjord. Men denne gangen er det konas tur til å kjøre hjem så akeviten er min. Retur til Oslo sent i kveld. Ha en fin dag :cheers:

Tatt en tur innom jobb i det som ellers synes ett dødt Oslo. Greit å få jobbet litt uten forstyrrelser. Lunch med en venninne om litt, og blir nok ikke årets lengste dag heller!

God morgen fra Lillestrøm. Her har man trykket innpå litt kaffe, og nyter fortsatt ferie. Imorgen bærer det opp til Trysil for å stå på ski og feire litt med venner, så det er vel bare å ta den hvilen man kan få.

Ha en fin dag, dere som jobber. Dere andre har det nok fint allerede.

God ettermiddag fra Trondheim. Litt rydding i mailboxen fra sofan, så om man kaller det jobb er vel en definisjonssak. Ryddig og pent blir det i alle fall. Ute av synet ute av sinn :-)

Kvelden byr på enda mer mat - denne gang hos svigers. Får som vanlig trent mageskinnet i disse dagene.

Ha en fin en!

G'moooorgen, ja....! Her i vestsørøst er det i ferd med å lysne. Småsurt med et par minusgrader, og jammen ble det ikke et par julesnefnugg i går ...
Gårsdagen ble tilbrakt hos Svigermor og Svigerbestemor i SC, men nå er det nok slutt på jula for denne gang. Kontoret kaller ubønnhørlig, både i dag og i morgen.

Vekket av hyperaktiv katt, og nå er kattekinnet hivi ut i garasjen mens jeg sitter foran peisen med kaffe... livet kunne vært verre...

God ettermiddag fra det Sørlandske!
Her er det sol og fint, kaldt vær i dag. Det frøs på igjen i går kveld, og nå skal det være kaldt og skøytebane i dag og i morgen før mildværet setter inn igjen natt til lørdag.

12 timer bak baren i går har gjort sin innvirkning på ryggen. Kjennes ut som noen stikker en kniv i den når jeg prøver å reise meg, så er litt handicappet i dag. Derfor er det nok ikke rart at jeg drikker i dag!

Nå er det snart ut på handletur, hvis ryggen vil. Har planer om å lage bakt strøm-torsk på ertestuing med bacon, og deretter roastbeef. Masse rødvin til. Blir nok så fint atte!

Fri i morgen også. Dog skal en Nyttårsquizz produseres innen kl 2000 i morgen aften.
Litt alkohol er vel alt som skal til å for å hente litt inspirasjon, hehe

Skål, kosmonauter! Husk det er romjul bare en gang i året! ;)

BF:cool2

God ettermiddag fra Gausel. Ankommet svigermor, hvor pinnekjøtt står på menyen i dag. Ellers intet planer for dagen enn å ca gjøre ingenting....

Ha en fin en forumister. :)

Back