• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag fra Sk944

WF789

ScanFlyer Crusty
Medlem
Jukser litt og stiller klokka ved ombordstigning. Ferdig med en uke i Las Vegas, og alltid godt å komme på plassen "sin", 2a, og høre skandinavisk språk igjen. SE-REH som skal ta meg hjem denne gangen.
For øvrig fullstendig kaos i security på ORD, ingen airside transport til terminal 5 var tilgjengelig, og nesten halvannen time i kø.

God torsdag fra hjemmekontoret -med kaffe og nyheter som selskap. Et par teamsmøter på morgenkvisten og heldigvis har mange kunder våknet igjen og begynt å tenke på å reise og møtes igjen. Ha en bra torsdag på god avstand:-)

Torsdag allerede ja, det går fort nå. Mye TEAMS i dag også, blant annet et intervju jeg har forhåpninger til. Det koker bra nå både i olje, gass og fornybart. Ser ut til at vi møte hjelpe flyselskapene litt økonomisk med pendlerreiser selv om det ikke er helt ideelt. (Joda vi vet hva TEAMS er).

Noen som forresten kan anbefale noen ørepropper andre enn Airpods Pro som gir god samtalekvalitet med Apple watch? Ene øreproppen ble søkk borte for meg i snøen rett utenfor huset i går og hvite ørepropper er kjipt når en skal lete i snøen. Den der søkefunksjonen i "Hvor er" funket heller ikke.

God morgen fra Kongsberg Sykehus.
Her er vi i gang med første dose med intravenøs antibiotika. Formen kjennes egentlig ganske bra ut så får vi se om blodprøvene viser det samme etterhvert. Ellers skjer det ikke stort her. Det blir blir vel å se hopprenn på TV senere i dag og så ta i mot besøk fra familien. Jeg skal ikke klage mer på maten, jeg må bare gjøre det beste ut av situasjonen og supplere med litt mat fra kiosken når det er nødvendig. Jeg legger ved et bilde av lunchen fra i går. Rundstykker smakte greit det, men som reven sier i Dyrene i Hakkebakkeskogen. "Dette er ikke noe for en hel rev". Ønsker alle en fin dag.

Attachments

• FB_IMG_1641448151879.jpg
    FB_IMG_1641448151879.jpg
    132.8 KB · Views: 386
Mornings fra Asker. Barn levert, hjemmekontoret er fyrt opp, og det er ryddet en stor nok luke i dagens kalender. Hjemmekontor er faglig og sosialt pyton, men man får utnytte fordelene så da blir det en skitur i løpet av dagen. Ha en fin dag

Hei fra bortekontoret i dag. Litt deilig med rutine-biten og jeg fikk låne Drage-beistet som bonus, men det er koseligst hjemme.

I kveld blir det Thai pizza og ei Faustino I, nå har vi klart et nesten hvitt år så langt så da er det bevist og ikke noe å jobbe særlig mer med.

God morgen fra hovedstaden.

Rolig morgen med frokost før man tusler de 5 minuttene som trengs for å komme seg bort til hjemmekontoret som i normaltid er bortekontor.

2 små måneder til man skal begi seg ut på litt ukjent og nytt farvann karrieremessig, men skal man utvikle seg og lære seg noen nye triks så tenker jeg et jobbskifte kan være sunt. Blir et spennende år ;)

Ellers har arvingen (aka Sparkende Foting) blitt godkjent for barnedosen fra Pfizer så da kan man snart kunne si at hele familien er vaksinert [emoji1303]

Ha en strålende torsdag!

God morgen fra Lillestrøm. Daffer i køya litt lenge i dag, mens jeg får stadige påfyll i kaffekoppen min. Levert på sengekanten.

I dag har jeg flere spennende småprosjekt å velge mellom på hjemmekontoret, og ingen møter. Så det er vel luksus #2.

Fine dager, kort oppsummert

Ha en STRÅLENDE dag!

Hepp hepp fra Oslo - her surfer jeg rundt på verdensveven før kveldsvakt senere i dag. Jeg har ikke lange veien dit da. Så skjedde det mye kluss med HR systemet som gjorde at turnusen min ble helt sletta. I går ettermiddag etter arbeidstid så ble jeg oppringt av en derfra som la det inn igjen. Men i dag var alt borte igjen. Jaja, skal ikke bare være enkelt. Verste er vel at jeg var den som jeg tror tulla det til - jeg signerte jo kontrakten i Digipost etter jeg hadde fått tilgang til det systemet og da iverksetter det visst en del samspill mellom div systemer som lønn og HR og turnus og alt mulig.

G'moorgen, ja ... Her skinner sola på en kald vintermorgen. Bøtteballetten er i full sving og kvartalsinspeksjonen for skadedyr er allerede over. Et nødvendig 'onde' i denne klimasonen.

Det blir straks å krabbe inn i vpn-tunnellen igjen. Deretter blir det omstigning til en remote desktop, som vel sitter i en kjeller i Sverige en plass. Kan bli sliten av mindre. Får ikke kilometertillegg en gang!

SØSTER! MER KAFFE !!!

Back