• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag fra Sandefjord

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra Sandefjord og Scandic Park Hotel. Frokosten er inntatt, og deilig å se ting normaliseres seg så frokost buffeten var nesten som normalt og munnbind er nesten fraværende. Nå går turen til Foldvik. Ha en fin dag

God morgen fra hjemmekontoret. Her bærer det inn på lager og bortekontor for siste gang før ferien. I morgen er siste dag, men det blir relativt rolig tror jeg. Man merker at det er rolige tider over det meste av verden nå, med vare 2-3 e-post når jeg våkner om morgenen istedenfor 25. Så i dag skal man tweake det siste så det går an å bare seile inn i ferie i morgen formiddag.

Ha en strrrrrrrrållende dag

Hei fra Forus. Veldig stille her på huset også. Men noen må jo komme å låse opp døra om morgenen. Jobber neste uke også før jeg tar ferie så tiden kommer til å gå fryktelig seint. Ha en fin en!

God morgen fra Mjøndalen. I dag pakkes det i bilen for nok en kort getaway. Denne gangen til gamle Buskeruds indra strøk. En 2 dager tur til en hytte ved Sperillen. Ikke min ide, men når oldemor til ungene betaler for hytta så får vi dukke opp, heldigvis blir det mange andre unger der, så det er god anledning til å snike seg til litt avslapping mens ungene leker.

Ønsker alle en god dag!

Mårn mårn .. da nærmer det seg helg igjen, men uten at man kan bruke ordet uten å falle for copyrightbeskyttelsen. Menmen, sånn er’e ….

Lastet for morro skyld noen nyscannede bilder opp på Airliners, og fikk dem til min store overraskelse godkjent på 3-4 timer. Og det ene er nå mest sett siste 24 timer! Det gjelder selvfølgelig United 767 på Fornebu.

Nei, da må dagen sparkes i gang. Jobb må jobbes, bikkjemat må kokes og musikk må lyttes til. Akkurat nå synger Procol Harum om et hotell på Karl Johan.

Ha en grei dag.

Nei, da må dagen sparkes i gang. Jobb må jobbes, bikkjemat må kokes og musikk må lyttes til. Akkurat nå synger Procol Harum om et hotell på Karl Johan.

Pass på at du ikke ender opp med en "suvernir fra London"

God ettermiddag fra Tananger,
Her ble dagen heller travel i prosjektet og aber pløtshlich var dagen gått . Etter en herlig kveitemiddag ( innkjøpt på fiskemottaket i Sandnessjøen) skal gresset klippes i hagen. Det er for mye vind til å dra til sjøs i ettermiddag.
Ha en fortsatt fin ettermiddag og kveld.

Back