God torsdag fra Oslo

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
Strategimøte hele dagen på jobb før det blir julebord.

Dagens rant: Da LH har fjernet gratis setevalg ved innsjekking tenkte jeg å sjekke inn tidlig. Endte opp med skulderskadesete på første flight og nødutgang på neste. På solsiden også for å gni det skikkelig inn. 1648 NOK ekstra skal de nå ha for å gi meg normale seter på hele turen. :cry:

Attachments

• lufthansa sete.jpg
    lufthansa sete.jpg
    57.9 KB · Views: 248
Best torsdag:-)

God morgen fra Ris. Kaffe, forum og P2 før hjemmekontoreringen starter. Et lite vorspiel med de fleste av hotellkjedene i Norden i ettermiddag før det blir julebord med Flyprat. Blir best dette!

G’morgen, ja. Her oppe i 8656 er det ukas varmeste morgen, kun beskjedne -4. Har fått meg frokost og kaffe, men føler meg litt uggen i kroppen, så får håpe at det ikke er et dårlig tegn. Pøser på med en dobbel Airborne, så får håpe at det gjør susen.

Nå venter nok en arbeidsdag, og etter gårsdagens møtemaraton’er, blir den nok av det roligere slaget.

Ha et hyggelig julebord - wish I was there!

Last edited:
God morgen fra L1. Kontorering, inkludert en AI workshop eller kurs. Gjelder se hva man kan slippe unna med av arbeidsoppgaver. Også er det julebord. Ha en fin dag

Hoi fra Oslo

Dessverre ikke julebord for meg, må levere litt på hjemmebane siden jeg skal til Italia neste uke. Så får vi se om LH-gruppen klarer å levere noe bedre enn Ryanair. Tviler sterkt :)

God bedring i morgen

Morn fra en tunnel under Liertoppen. Julebord venter i dag, men desverre i denne sammenheng så blir det med kollegaer og ikke flypratere denne gangen. Blir også en snartur på hittegodskontoret på Oslo S da de visstnok har funnet etuiet til airpods som jeg fant det for godt å legge igjen på toget forrige uke.

God morgen fra Kongsberg. Fremdeles kaldt her med minus 12 på morgenkvisten. Jeg skulle gjerne vært på dagens julebord, men det blir dessverre forfall av helsemessige årsaker. Jeg var gjennom en ganske krevende undersøkelse i går. Den gikk fint og alt så bra ut heldigvis, men jeg er rimelig sliten etter sjauen og med tanke på en ny runde på Riksen neste uke må jeg bruke fornuften og holde meg hjemme. Det er synd, men jeg håper jeg får vært med 18. januar på codeshare arrangementet. Kos dere alle som skal på julebordet.

Hepp fra kontoret.. 7 kopper kaffe og snart tomt batteri på telefonen. Neste uke som skulle bli tone ned førjulskos ble nå plutselig 5-6 domestic flighter besøk fra Midtausten.

Fikk booket TAP fra MIA i dag.. Aldri fløyet dem og biz i A339NEO.

I kveld blir det firmajulebordet på denne karen - kos dere.

Fikk booket TAP fra MIA i dag.. Aldri fløyet dem og biz i A339NEO.

TAP er helt ok og gode seter på de nye baljene. LIS er en annen historie, men gled deg til en bittelitt eksotisk tur.

God morgen fra en bil i retning SCL. Her bærer det hjemover og det skal bli deilig.

Ha en best torsdag!

UPDATE: En sjelden gang i blant faller verden på plass. En sjefsbrautende eldre fyr banet seg vei i boardingkøen. To trillekofferter og sekk. Veiver med armene "Latam Black!". Men så bare "nei. Kun en koffert". Fyren bråker og vil bølle seg frem. Da hentet de målekurven for håndbagasje og vekt. Tok fyren til siden. BAM! Ååååååh, så episk deilig å se brøleapen komme ombord med bare en liten sekk. Ååååååååh, det er nesten så jeg glemmer at de ikke serverte vin på loungen før kl 10. :)

Last edited:
Back