God Torsdag fra Forus

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Snart helg gitt, det er iallefall helg når jeg forlater denne døren i dag. Blir ikke feil det. Det har vært en laaang uke for min del. Hiver derfor med en fornøyelig plakat jeg så i går på den store verdens veven som illustrerer meg om noen timer.

Ha en fin en forumister! :)

Attachments

• 31009_469168669801074_1582867475_n.jpg
    31009_469168669801074_1582867475_n.jpg
    31.5 KB · Views: 186
Last edited:
God morgen fra t-banen. Her er man på vei til FBU for et møte på jobb. Før man drar videre til Skien for et møte eller to.

God morgen fra Barcelona! Noen timer til det bærer hjem til kalde Norge igjen... Men først: Frokost ved Passeig de Gracia :)

Mornings fra bussen, i dag med transfer på veien. I dag blir det å forfatter litt i Word, hvilket ikke et dagligdags. Svetting på Sats i kveld...

God morgen fra flyplasshotellet på Værnes. Det er med andre ord ikke all reising som er like romantisk.

Videre langs kysten med SK idag. Så har man egentlig booket en dugelig (!!!!) omvei hjem fra Stavanger imorgen. Men vet ikke helt om jeg orker, når alt kommer til alt. Trenger hverken poengene eller TP'ene. Var bare trangen til å fly en ny rute.

Ha en fortsatt fjong dag.

Gudd mårnings fra barteland #2

Normal dag idag - får vel snekre litt når jeg kommer hjem.

Super dag ønskes alle :D :D :D

God morgen, for første gang i uka fikk man sove om natten - noe som var jæklig deilig etter en rimelig tung uke på noen måter. Etter jobb går turen til Fredrikstad sykehus for et besøk der, og man ser virkelig frem til julebordstur i morgen for å koble av og hoppe inn i alkolholbobla :p

Ha en fin dag :)

God morgen fra OSL

Her er det stille morgen på kontoret, kaffen er klar og man kan straks anse seg som klar for resten av dagen.

Fnate, jeg nevnte omveien for fruen, og hun mente den var god :)

I kveld blir det et lite møte før man tar langhelg. Greit å bruke opp litt feriedager da jeg har litt for mange til overs....

Ha en fortreffelig dag.

S

Er visst blitt torsdag her i det Sørlandske også!

Hamar bommet på trekningen i går, så formiddagen har gått med til å rydde tilbake på kontoene som det var før jeg begynte å rydde plass til alle millionene i går.

CAVOK i KRS i dag. Mangler bare noenogtjuegrader så hadde det vært toppers.

Djaims Bånn i går var utmerket underholdning. Gikk også en trailer for den nye Die Hard filmen som er i komminga. Tror sannelig jeg må prøve å få med meg den også.

I kveld er det styremøte og foredrag som gjelder og i morgen er det jo sannelig fredag alt. Dagene flyr. Plutselig er det visst jul også! Er det rart man drikker?

BF:cool2

.

Fnate, jeg nevnte omveien for fruen, og hun mente den var god :)

S

Den er i det minste betydelig. Var redd den ikke kunne bookes, men joda.

I dag har det forøvrig vært to turer med LN-BRX. Relativt mye "Donald-plaster" på denne kjærra.

Gooood morgen her fra vestsøsøst! Svært gode nyheter piplet inn fra den andre enden av VPN-tunellen på morrakvisten, så her er det bare å hive seg inn og begynne å forberede! :)

Ellers er det tre-fire grader, småsurt og vår lokale Kroger har fått opp juletreet. Og med litt flaks ligger det en Kindle Paperwhite i postkassen i ettermiddag også. Så så fort solen titter frem (og det skal ikke være lenge til) blir dette en perfekt dag !! Tror jeg kommer til å feire med en Two Captains i kveld !!

Back