God torsdag 4. juledag

God dag fra jobb - arbeidslyst på bunn. I morgen dobles avdelingen, så da får vi vel gjort noe. Så litt booking i dag - hotell i Medellin. Og så handleliste på polet. Dvs, blir to gode flasker, en frisk Champagne og en rød fra New Zealand som skal passe til kalkun, man kan jo ikke bare drikke canadisk rød heller. God dag !

God LAX morgen United Club. Fin tur over fra HNL. Ombord den nye Business First . Her var noe nytt jeg vil beskrive hjemme. Ikke lenestoler, men nye seter med 180 flat bed. Men 8 ( !!! )i bredden i nyrenovert 772 , no ER.

Neida, FKK. Nudisme er noe helt annet.

Nå googlet jeg FKK da jeg ikke hadde hørt det uttrykket før. Da kom det opp en del tvilsomme tyske klubber hvor ensomme herrer møter villige damer.... :cool:

Er det noe tilsvarende du er på der nede kanskje?:colgate:

Nå googlet jeg FKK da jeg ikke hadde hørt det uttrykket før. Da kom det opp en del tvilsomme tyske klubber hvor ensomme herrer møter villige damer.... :cool:

Er det noe tilsvarende du er på der nede kanskje?:colgate:
Man kan selvsagt finne tvilsomme foretak som misbruker navn og uttrykk for å få flere treff på google. Husk også at Google har en profil på deg og gir deg først de treffene de har lært passer best for deg.

For de som er ute etter å finne prostituerte er området jeg er i omtrent det siste man kan finne slikt.

https://en.wikipedia.org/wiki/Freikörperkultur

Back