• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Tisdag Morgon

Savipix

ScanFlyer Mile High Club
En riktigt god morgon till er alla.

Solen skiner och termometern visar 13 grader. Jobb och föreläsningar fram till och med 19:30 idag vilket betyder att jag inte kan njuta riktigt så mycket som jag hade önskat.

En fin dag tillönskas er alla

Replying to Topic 'God Tisdag Morgon'

Fortsatt påskefri...men påskesolen forsvant i går ettermiddag/kveld og har ike kommet tilbake... Skal jobbe ekstra i butikken i dag...så blir det kanskje ny prøvekjøring av X3 i ettermiddag. Ha en bedre tirsdag...

glad tirsdag - siste arbeidsdag før påske, og i dag blir det McLunch!!!
Løp og kjøp billetter på den nye Widerøe-ruten TOS-BGO direkte med Q400!

God morgen, alle! Knallfin dag her ute i Sandvika med omegn. Har allerede fått gjort en hel del selv om jeg kom tassende inn på kontoret nærmere 0900. Og i morgen er det endelig fri. Fytterakkern som jeg savner å ha fri hele påsken slik jeg hadde hos min forrige arbeidgiver.

Ha en brillefin dag, hvor dere enn er og hva dere enn gjør!

mens noen i selskapet har påskeferie så må andre nok jobbe til the bitter end.. mao jeg har jobb i påska :)

Men utover det så skinner sola her i Vadsø og jeg har nettopp bestilt en flybilett gjennom scanair.no :)

Ligger an til a bli en fin dag ogsaa her i ATL. Fortsatt kaldt om morran, men fint utpaa dagen. Dagen skal brukes til aa fortsette med klesvask og diverse shopping ...

...og her paa Bainbrigde straaler solen allerede....og her er det ikke noe som heter paaskeferie....det jobbes som normalt hele uken......selv laaang fredag

God Tirsdag kveld fra den norske fjellheimen. Her snør det kraftig akkurat nå, hvilket betyr pudder i bakken imorgen selv om solen visstnok ikke skal komme frem. Vært på bortoverski idag og selv om det var overskyet var det kjempe føre

Back