• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdags morgen fra Paris

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Bonjour tout le monde!

Kom ned til Paris i går kveld med KL1204 og en litt forsinket AF2241. Men vi kom da fram. Det blir et kort opphold i denne byen. Så vi tar straks en kjapp tur ut for å få sett Eiffeltårnet og Triumfbuen før vi fortsetter ferden til Toulouse med TGV senere i dag.

Bom dia fra Sintra.

Gradestokken viser 20 grader i skyggen i dag. Regner med at det blir en tur til en av de mange omkringliggende landsbyene rundt oss. Blir vel og tid til en tur til Zoo inne i Lisboa og i dag.

Ha en fin dag forumister! :)

En sinnsykt god dag! I går kom telefonen jeg har ventet på. Legen min på UNN kunne fortelle at jeg er ferdigbehandlet og kreftfri!

Ha en strålende dag!

God morgen forumister, grattis med gode nyheter orhel! :D
Her har jeg kun planlagt vask og generell rydding av bil og leilighet.
Ha en fin dag alle sammen! :)

Gratulerer så mye orhel, for en fantastisk nyhet å få!

Siste arbeidsuke er godt igang og moralen er forholdsvis god enda.. Familien fisker laks og jeg sitter på kjøkkenbordet og blomstrer, men bonusen er at det er mye laks å få til middag...

Ha en fortreffelig dag godt folk.. :-D

En sinnsykt god dag! I går kom telefonen jeg har ventet på. Legen min på UNN kunne fortelle at jeg er ferdigbehandlet og kreftfri!

Ha en strålende dag!

Kan vel ikke få det bedre enn det, ønsker deg en minst like strålende dag tilbake! :) Håper du får en knall ferie nå straks da, med skuldrene senket og velfortjent livsnytelse.

Fy flate for en beskjed å få. Gratulerer orhel.

Idag er vi i Bodø og har vært på flymuseet. Utrolig flott museum. Snart hjem via Mo i Rana og Brønnøysund.

Elefanten koser seg med "pilotkofferten" sin. Han skjønner nå hvorfor pilotene i Widerøe er så glade.

Pappaen skjønner på sin side ikke hvordan Apple språkkontroll synes at når jeg skriver:

Pilotkoffert - så mener jeg "Pompeii fergen". Hva er logikken i det?

God formiddag fra havet i Aust-Agder.
Fikk endelig logget meg inn og sjekket avgangskarakterer og funnet ut at jeg har fått IB Diploma, føles deilig etter to års arbeid. Legg til godt vær og fin seilvind så er dette en fin dag!

God morgen fra Calgary. Har hatt besøk av en god venn fra Norge de siste to ukene, men han dro hjem med BA102 i går. I dag begynner sommerens bilferie til Vancouver Island, hvor første stopp blir i Kelowna, BC.

Fantastisk! Gratulerer!! :up:

G'dag fra Alpharetta ... er ikke helt i slaget selv .. litt småslapp i hele helgen og natt til mandag slo det til for fullt ... Men jeg kom meg nå igjennom dagen med litt hjelp fra mine venner Immodium, Pepto og Tums. Klarte faktisk å gjennomføre arbeidsdagen uten altfor mange blemmer også tror jeg ...
Fortsatt slapp - men er ihvertfall i sånn nogenlunde form ..

32 grader og stigende og det ser ut som at det kan bli litt bommelibomm i ettermiddag ..

Takk folkens! Det har vært en tøff og tung tid. Cellegift og operasjoner, tur til Cape Town som gikk i vasken og mye annen dritt. Samtidig føler jeg at jeg har vært heldig, det er alltid noen som har det værre. Nå skal batteriene lades!

God kveld fra LA. Noen dager med natur langs Californiakysten er over og naa venter 2 netter i veikrysset med trafikkork foer kursen settes mot Vegas. Nettopp tatt en dukkert i bassenget og foer vel finne ut av hvor i byen middagen skal inntas snart.

Grattis til Orhel som er frisk og Henshaw som har bestaatt og velkommen i IB-klubben

Back