• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Oslo. Opp alt for tidlig, men lite å gjøre med det nå. Siden det nå er blitt august så er det på tide å komme igang med golfsesongen, så blir å dra tidlig fra jobb for et slag golf. Ha en fin dag

God 2 august fra Bergen. I motsetning til han over meg er jeg sein i seng grunnet nattevakt. Ønsker alle en fortreffelig dag.

God tirsdag fra Gate 11 på OSL hvor det jobbes litt mens en venter på "morgenavgangen" til Stavanger. Kommer ikke til å savne Galleri Oslo og Bussterminalen når Flytoget triller igjen....Flybussen fungerer greit men det tar tid. Stille på innenlands piren i dag - en meget sliten Norwegian -300 og SAS til SVG er aktiviteten i øyeblikket.....ha en fin dag

God morgen fra Sandnes!

Jeg fikk den beste starten på dagen med det som skal være Norwegian's nyeste fly, bilde er lagt ut.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen!

Mvh Joachim!

God morgen fra Asker. Mye mer opplagt nå enn i går da jeg kom fra Calgary, syns LH sin flight fra YYC ankommer Europa litt vel tidlig. Nå blir det noen dager her i Asker før turen går videre til Kristiansand på fredag for å besøke familie.

Last edited:
God tirsdag fra Lakselv, Banak! Her er det fortsatt fint vær, selv om skyene er på vei over plassen.. Satser på at det holder seg i noen dager til =)

Ha en fin dag, forumister!

God morgen fra Forus!

Da var man kommet seg på plass. 15 grader og noe slik bilen iallefall oppfattet det. Var ikke enig med vurdringen til bilen, men med tanke på noen tunge sorte skyer så henger på himmelen så kan de 15 gradene som ikke føles som 15 grader forklares. Tipper det blir tordnevær i dag.

Nok å ta fatt i på jobb i dag og, så forhåpentligvis går denne dagen og unna.

Ha en fin dag forumister! :)

På plass på kontoret også her i Krsand.
Det var overskyet og 18,5 grader ute i dag på vei til jobb. Men nå ser det ut til at solen titter litt igjennom. Blir en tur ut på hytta etter jobb i dag.

Ser til min skuffelse at det fortsatt meldes om dårlig vær til helga. Akk ja. Er det rart at jeg drikker?

BF:cool2

God formiddag fra Namdalskysten..

Ferien er over for denne gang og jeg har så smått begynt å jobbe meg igjennom epostboksen min.. Litt å ta tak i her, bonusen er hjemmekontor og mulighet for sløving ved fjorden etter endt arbeidsdag..

Ha en fortreffelig arbeidsdag arbeidere og fortsatt god ferie til dere som driver med det!

God formiddag fra Madla.
Da jeg våknet idag kom jeg på at moderen hadde bursdag igår... Hastemelding med gratulasjon og unnskyldning er sendt, så får man ringe ved første anledning.
Rolig dag idag, som er greit en gang i blant det også.

God formiddag fra Forus,
Tilbake i jobbmodus etter en langhelg østpå med familie og venner.
Ikke helt den samme temperaturen her nei som gjennom helgen på Jar.
Var søndags ettermiddag/kvelden på min brors landsted på Gjeving og fikk med meg paraden av fly i retur fra stevnet på Lista. Flott syn og mye grom lyd.
På grunn av utsettelsen av stevnet lot det seg ikke gjøre å være 2 plasser samtidig.
Vel , arbeidshverdagen er tilbake og morgendagens tur over sjøen til ABZ er planlagt.
Ha en fin dag alle.

G'morgen her veldig vestfra! Ser ut til å bli nok en nydelig dag her i Nordvest og det passer ekstremt bra ettersom dette blir Den Store Flydagen. Håper på mye aktivitet rundt Everett og Boeing Field. :D

Synd ikke DYU kunne holde seg 24 timer til, men jeg har etterhvert opparbeidet meg konsekvent dårlig timing når de og jeg er i Seattle ....

Dukker vel opp noen bilder til frokost i morgen.

Back