• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag!

Henshaw

Galley Slave
Medlem
God tirsdag morgen fra AMS. Behagelig flytur med KLM godt plantet i et sete ved nødutgangen. Hatt det knall i Tanzania, men skal bli deilig å komme hjem også. Frokost med nye sveitsiske venner før vi fortsetter videre hjem.

God dag videre!

Edit: flyet som brakte oss til AMS var påmalt ansiktene til folk.

Last edited:
Det var hardt å våkne som en gammel mann!
Jubileumsfeiringen ble innledet med en flaske Dom P årgang 2000 kl 0002 påspandert av min gode reisekamerat T.

Nå er man igjen oppstanden, og for en gangs skyld skinner solen! Så da blir det ettermiddag ved og i svømmebassenget før en kamerat som er kokk inviterer på en bedre middag i aften.

I morgen er det tidlig opp for å komme seg til MNL for å fly til BKK for de siste feriedagene der!

Ha en fin dag dere andre også! Både med og uten Dom P ;)

BF:cool2

Mornings fra Oslo hvor en ny dag kaller. Satser på å få gjort noe som skulle gjøres sist uke samt en tur til frisøren i kveld for å kutte og tynne litt ut på toppen før ferien starter. Dessuten er det vel ikke helt umulig at det blir en telefon til US iløpet av dagen ;)

Med Coca(in) ekstrakt fra morgenen av har dagen åpnet betydelig bedre enn gårdagens... :colgate: Takk til Coca-Cola company, for making work life for B-mennesker that tad bit easier! Ryktes om møte snart, så jeg får hive meg rundt.

Ha en fin dag :)

God tirsdag morgen fra AMS. Behagelig flytur med KLM godt plantet i et sete ved nødutgangen. Hatt det knall i Tanzania, men skal bli deilig å komme hjem også. Frokost med nye sveitsiske venner før vi fortsetter videre hjem.

God dag videre!

Edit: flyet som brakte oss til AMS var påmalt ansiktene til folk.
Var det denne du fikk fly med? ("Tile & Inspire" i Delft Blue)

26010510150210160625773.jpg

God morgen fra Stavanger!

Frokost er i ferd med å unnagjøres før kursen settes mot byen og kino, slik at hushjelpen kan få ta seg av huset uten fortyrrelser.

16-17 grader ute, overskyet, men opphold. Ikke direkte sommer akkurat. Men det er ferie! :)

Ha en fin en forumister! :)

Med Coca(in) ekstrakt fra morgenen av har dagen åpnet betydelig bedre enn gårdagens... :colgate: Takk til Coca-Cola company, for making work life for B-mennesker that tad bit easier! Ryktes om møte snart, så jeg får hive meg rundt.

Ha en fin dag :)

For gutta er det ekstra lett å våkne fortiden, tok med meg to brett hjem fra Sverige nylig og overraskelsen var stor når boksene var prydet med 50 talls pin-up damer! =D Alltid en fryd for øyet å åpne kjøleskapet hver dag nå.

Hei og hå. Sitter nå i LN-DYF på vei fra TRD til LGW. Funker bra med internett og SKY interiør...:-)

God tirsdag fra Oslo,

På kontoret og utfører mine daglige gjøremål over tastaturet.

Bookingfingeren har for øvrig akkurat sørget for å belaste SAS AmEx platinum kortet noen laken for to netter på Intercontinental San Francisco. Ser ut til å bli en god start på ferien!

Ønsker alle en fin dag:)

Var det denne du fikk fly med? ("Tile & Inspire" i Delft Blue)

26010510150210160625773.jpg

Det stemmer, husket jeg hadde lest om den men husket ikke navn eller reg. Sitter nå på flybuss til Oslo før timeexpressen tar meg hjem.

God ettermiddag fra en kafé i Stavanger. Sitter å tar meg en bolle og en cola i det varme lumre været før jeg drar ut på jobb. Spent på hvordan været utvikler seg utover kvelden. Håper det ikke skaper for store utfordringer utover kvelden....

God ettermiddag fra Sortland! Er på en av mine flotte jobbturer hit, skal kjøre rutebuss ned kl 1545 herfra og til Bodø, så er det ferie! Gamlingene ankom fra Tana i går ettermiddag, og møtte de ved Naurstadhøgda. Blir morsomt å se de igjen, et år siden sist! :D
Ha en fin tirsdag! :)

God ettermiddag fra Skøyen. Litt dårlig stemning her akkurat nå, ettersom jeg fikk togulykken på Asker Stasjon på nært hold. Ikke akkurat det jeg trengte å se i dag føler jeg.

Ellers var jo gårsdagen langt bedre med en kanontur til Sarpsborg. Nå blir det å gjøre ingenting tror jeg. Skulle gjort litt arbeid her nå, men tror det får ligge i et par timer.

G'ettermiddag fra Alpharetta, hvor vi venter på ettermiddagens lysshow og paukekonsert til ære for Bizflyer! Har så smått begynt å mørkne...

Ellers er det go' fridag og Happy Computer-dag. Dvs at jeg har tatt runden og sørget for at alle husets maskiner er oppdatert med det siste i patches og versjoner ... En møkkajobb, men må gjøres fra tid til annen. Husets eldste laptop har tilsynelatende tatt kvelden, men jeg klarte å få liv i skjermen lenge nok til at jeg ihvertfall fikk ut det som var av verdi på disken ihvertfall ..

Back