God tirsdag morgen fra AMS. Behagelig flytur med KLM godt plantet i et sete ved nødutgangen. Hatt det knall i Tanzania, men skal bli deilig å komme hjem også. Frokost med nye sveitsiske venner før vi fortsetter videre hjem.
God dag videre!
Edit: flyet som brakte oss til AMS var påmalt ansiktene til folk.
God dag videre!
Edit: flyet som brakte oss til AMS var påmalt ansiktene til folk.
Last edited: